غرق شدن پسر بچه 11ساله در رودخانه گاماسیاب

اکبر جمالی رییس جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور گفت: متاسفانه صبح روز سیزدهم فروردین خبر غرق شدن یک پسر بچه  در رودخانه گاماسیاب  به هلال احمر گزارش شد که نیروهای این مرکز سریعا به محل حادثه حضور پیدا کردند.

 

وی گفت:غریق "محمد امین ظهرابی" پسر بچه 11 ساله اهل قره بناس؛ساکن کنگاور می باشد،این پسر بچه روز سیزهم فروردین همراه با خانواده خود در حاشیه رودخانه گاماسیاب در حال بازی کردن بود و زمانی که توپ بازی وی داخل رودخانه پرت میشود با نزدیک شدن به کناره رودخانه؛به علت شدت جریان آب فرصت بیرون آمدن پیدا نکرده و غرق می شود.

 

جمالی ادامه داد: عملیات جستجو و نجات با حضور غواص نامی کشوری " آقای بهمن پرورش" و نجاتگران جمعیت هلال احمر کنگاور با حضور معاون محترم فرماندار و بنده آغاز شد؛ اما به علت شرایط بد محیطی و شدت جریان و سردی آب عملیات تجسس وپیدا نمودن فرد غریق به کندی پیش رفت و هنوز موفق به پیدا کردن پسر بچه نشدیم.

 

بهمن پرورش غواص نامی کشوری نیز به خبرنگار آفتاب کنگاور گفت: ممکن است عملیات جستجو به طولانی شود و از بستگان غریق خواهشمندم تا زمان پیدایش صبور باشند و جوانان در برخورد با این حادثه احساسی برخورد نکنند.