گوجه فرنگی یک شبه در روانسر 4000 تومان شد

علی القاعده با پایان فصل زمستان و ورود به فصل بهار، قیمت سبزیجات در بازار به نوعی کاهش می یابد اما در روانسر افزایش یافت.

 

در شهرستان روانسر با وجود سردخانه و وانت نیسان های فراوان در سطح شهر، قیمت گوجه فرنگی که کارخانه دار از کشاورز به قیمت هر کیلو 250 تومان خرید میکند با افزایش فزاینده ای رو به رو بوده است.

 

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار سراب روانسر، گوجه فرنگی در روانسر با افزایش دو برابری قیمت از 2000 تومان به 4000 تومان رسیده است و نارضایتی مردم از افزایش قیمت ها را بهمراه داشته است.

 

در این میان برخی فروشندگان و دلالان از فرصت استفاده کرده و بر طبل افزایش قیمت گوجه می کوبند، و این در حالی است در مقابل قیمت مرغ طی بیست روز گذشته کاهش زیاده داشته است و به قیمت هر کیلو مرغ زنده 3300 تومان نیز رسید و اکنون بعد از گذشت چند رو ز همتراز قیمت گوجه در بازار شده است.

 

این قیمت الاکلنگی در بازار شهرستان به نوعی نشان از سوء مدیریت مدیران در کنترل تنظیم بازار است که تنها بایستی مردم متضرر گردند.

 

اگر چه گوجه فرنگی محصولی تابستانه است و فصل برداشت آن هم به اتمام رسیده، و هم اینک محصول کمی کمیاب شده و محصولات زیرپلاستیکی موجود هم جوابگوی نیازهای مصرف کنندگان نیست اما وظیفه متولیان نظارتی شهرستان است که در مورد گرانی این محصول پاسخگو باشند.