برخورد شدید دو دستگاه وانت یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت+ تصاویر

حسن عزیزی در گفتگو با بازی دراز  گفت: در ساعت 15 دقیقه بامداد دو دستگاه خودرو وانت بار در محور مواصلاتی سرپل زهاب _ قصرشیرین ، روستای برفی با یکدیگر برخورد و در پی این حادثه یک کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

 

وی درادامه افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ، 2 کد از فوریتهای پزشکی شهرستان قصرشیرین و یک کد از فوریتهای پزشکی سرپل زهاب به همراه نیروهای امداد و نجات هلال احمر این شهرستان در محل حادثه حضور یافته و مصدومان را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل نمودیم.

 

مسوول مرکز حوادث وفوریت های پزشکی سرپلذهاب افزود متأسفانه در پی این سانحه تصادف یک نفر در دم جان باخت و 4 نفر دیگر از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند که بعلت شدت تصادف حال سه نفر از آنها وخیم و به مراکز درمانی استان منتقل شدند و یک نفر دیگر از مصدومان بعد از مدوا در بیمارستان شهدا مرخص شده است.

 

 پلیس راهنمایی و رانندگی نیز علت تصادف را انحراف به چپ خودرو وانت بار از سوی قصرشیرین اعلام و از مردم خواست تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و آنرا رعایت نمایند تا علاوه بر حفظ جان خود ، جان سایرین را به مخاطره نیندازند.

 

شهرستان سرپل زهاب در غرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزارنفر و 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق و 310  کیلومتر راه اصلی و فرعی می با شد.