روز قدس روز اعلام انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی است

به نقل از  بازی دراز، فرهاد تجری درجلسه شورای اداری شهرستان سرپل زهاب گفت: مدیران درهرعرصه ای به عنوان سرمایه های انسانی و ارزشمند هستند لذا حفظ احترام آنها سبب تقویت انگیزه خدمت به مردم می شود.

 

وی درادامه افزود: نگاه و رویکرد ما به عنوان خدمتگزاران به مردم باید به گونه ای باشد که بتوانیم بهترین خدمات را نسبت به مردم ارائه نماییم.

 

تجری با اشاره به مرزتیله کوه اذعان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان سرپل زهاب نزدیکی به مرزتیله کوه می توان درعرصه اشتغال جوانان منطقه گامهای مؤثری برداشت و نباید فراموش کرد که سایر شهرستانهای استان ازجمله جوانرود هیچ گونه اتصالی به مرز نداشته اما بازارچه خوبی راه اندازی نموده اند لذا موقعیت شهرستان سرپل زهاب با وجود مرزتیله کوه ، یک موقعیت عالی در جهت احداث بازارچه ای با سازوکار منسجم می باشد.

 

وی اظهار داشت: در راستای بهره گیری از بازارچه مرزی تیله کوه بایستی با همکاری نیروی انتظامی این بازارچه را مدیریت کرد تا دست افراد سودجو از این بازارچه کوتاه گردد.

تجری با اشاره به پدیده ریزگردها خاطر نشان شد: منشأ پدیده ریزگرد خارج از شهرستان می باشد لذا پیگیریهای بسیاری از جمله نطق و تذکر در مجلس صورت پذیرفته است و از دولتمردان و سازمان محیط زیست خواستار پیگیری جدی شده ایم.

 

وی روز قدس را روز یکپارچگی ملت ایران اسلامی در اعلام حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین دانست و گفت: روز قدس ، روز ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان بی گناه است.

    

تجری اذعان کرد: دشمن به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی است و این مسئله از دیرباز در دستور کار کشورهای استعماری بوده و با نقش آفرینی کشورهای منطقه از جمله کشورهایی که وابستگی به آمریکا و جهان غرب دارند، این کار همچنان دنبال می شود.

 

فرماندار شهرستان سرپل زهاب نیز درادامه اظهار داشت: آنچه از اهمیت بسیاری برخوردار است توجه و تعامل دستگاهها در راه توسعه و پیشرفت جامعه است لذا بایستی همه نهادها دست به دست هم داده و مسیر تعالی و توسعه جامعه را طی نمایند.

جهانبخش حیدری با تأکید بر اهمیت روز قدس ، اذعان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و جهان اسلام و توطئه های دشمنان ، همه مردم ایران و مسلمانان جهان به صورت گسترده و پررنگ تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می نمایند تا بار دیگر توطئه استکبار را خنثی کنند.

 

گفتنی است در این جلسه هر یک از مسئولین و رؤسای ادارات به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداخته و مشکلات حوزه آب و برق ، بازارچه مرزی تیله کوه و مناسب سازی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

شهرستان سرپل زهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزارنفر و 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

 

انتهای پیام / ق