دستگیری اعضای سه نفره باند حرفه ای سارق احشام در کنگاور

به نقل از آفتاب کنگاور، سرهنگ حسین براری از دستگیری 3 متهم به سرقت احشام در کنگاور خبر داد و گفت: پس از پی وقوع یک سرقت بزرگ احشام در سطح شهرستان کنگاور، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و دیگر عوامل انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: روز گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت ها پلیس ،گزارش سرقت 34 راس از احشام در کنگاور به پلیس داده شد و بلافاصله با آماده باش کردن مامورین شهرستان عملیات دستگیری این باند آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی کنگاور اجرای ترفند های پلیسی و کارهای اطلاعاتی توسط مامورین انتظامی شهرستان را موفقیت آمیز دانست و گفت: تنها پس از 12 ساعت از وقوع سرقت، این باند سه نفره در محدوده شهرستان با اقتدار واشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی بازداشت شد.

 

وی ادامه داد: سارقان که ماهیت غیر بومی دارند تا کنون به سرقت های فراوانی از شهرستان های مختلف در استان کرمانشاه و همدان اعتراف کرده اند و در حال حاضر بازجویی ادامه دارد.

 

براری از رضایت مال باختگان و عموم روستاییان و عشایر منطقه خبر داد و گفت: پس از دستگیری این باند حرفه ای موجی از شادی و نشاط در بین دامداران منطقه به وجود آمد و رضایت خود را از موفقیت این عملیات به نیروی انتظامی کنگاور بیان داشتند.

 

فرمانده انتظامی کنگاور ضمن تشکر ویژه از مرجع قضایی شهرستان بابت همکاری مناسب در عملیات های مختلف،اظهار داشت: از مردم هشیار و همیشه آگاه شهرستان هم تشکر میکنیم که در بسیاری از مسائل همراه ما هستند،همچنین از آنها تقاضاداریم هرگونه تردد مشکوک خودروهای باری در منطقه نگهداری احشام را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند تا از سرقت های احتمالی پیشگیری شود.