رئیس جمهور ۲۷ تیر ماه به کرمانشاه می آید

به نقل از مرصاد، فضل‌الله رنجبر امروز سه شنبه در نشست هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان، که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقدمات لازم برای حضور هیئت دولت در استان آماده است و همه دستگاه‌ها و مردم آماده استقبال گسترده از  ریاست جمهور و هیئت همراه می‌شوند.

 

فرماندار کرمانشاه مشارکت هر چه بیشتر مردم در استقبال از کاروان دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران را موجب یأس و ناامیدی جبهه استکبار و در عین حال تقویت نظام دانست و افزود: هر جا مردم در راهپیمایی‌ها و استقبال از مسئولان بلندپایه نظام حضور فعال و گسترده داشته باشند دشمنان نظام بیشتر عقب نشینی می‌کنند.

 

تاکید بر مشارکت سازمان‌های مردمی در برنامه‌های استقبال

 

رنجبر با اشاره به حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، بخشداران و اعضای شورا و... در این نشست، گفت: حضور پررنگ مردم روستایی به مراسم استقبال نشاط می‌بخشد و باید تلاش شود تا استقبال مورد انتظار به عمل آید.

 

وی با تاکید بر مشارکت معتمدین محلی و بزرگان شهر و روستا برای موج آفرینی در حضور پررنگ مردم گفت: باید آنچه که سبب افتخار می‌شود در مراسم استقبال از کاروان هیئت دولت برجسته شود.

 

رنجبر با اشاره به عضویت ۱۱ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی استان گفت: سازمان‌های مردمی همچون نظام مهندسی و هیئات ورزشی زمینه حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در مراسم استقبال را فراهم کنند.

 

زمان دقیق سفر و مسیرهای استقبال امروز اعلام می‌شود

 

فرماندار کرمانشاه نصب بنر، برپایی چادر، استفاده از تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را از جمله تمهیدات برای استقبال عنوان کرد و گفت: تبلیغات در مناطق پرجمعیت شهر از جمله چهارراه مدرس، میدان آیت الله کاشانی، میدان مصدق و فردوسی و شهرداری سابق، آبادانی و مسکن، دولت آباد و... برجسته شود.

 

رنجبر با اشاره به مشارکت هلال احمر، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، شهرداری، احزاب ستاد مردمی، امور عشایری، دانشگاه آزاد و... در برنامه‌های استقبال گفت: در جلسه بعدازظهر امروز ساعت و زمان سفر هیئت دولت به استان نهایی می‌شود همچنین امروز مسیرهای استقبال رسماً اعلام می‌شود.

 

این مسئول در ادامه بیان کرد: استاندار کرمانشاه نیز مصاحبه‌ای در خصوص زمان سفر ریاست جمهوری خواهند داشت  و از فردا صبح نیز تبلیغات رسمی برای استقبال شروع خواهد شد.

 

برگزاری «جشن حضور» در پارک کوهستان کرمانشاه

 

رنجبر ضمن تاکید بر پرهیز از اقدام خودسرانه و بدون هماهنگی نهادهای مختلف جهت نصب بنر و تبلیغات محیطی گفت: حضور گروه‌های ورزشی برای نشان دادن جلوه خاص به مراسم استقبال تدارک دیده شده است.

 

فرماندار کرمانشاه از برگزاری سرودهای میهنی با مشارکت ۱۳۹۲ دانش آموز  در روز سفر رئیس جمهور خبر داد و بیان کرد: این برنامه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد همچنین جمعه شب نیز برنامه‌ای تحت عنوان جشن حضور با همکاری سازمان ارشاد و شهرداری‌های مناطق ۵ و ۷ و شورای اسلامی در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی به تمهیدات اندیشیده شده جهت انتقال مردم به محل ورزشگاه آزادی در روز سفر اشاره کرد و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا خودروهایی که از شهرها و روستاها جمعیت را نزدیک ورزشگاه پیاده نمایند و سپس خودروها در ترمینال میدان آزادی، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی مستقر شوند.

 

 رئیس جمهور ۲۷ تیر ماه به کرمانشاه می آید/ تاکید بر آمادگی نهادها

 

زینعلی نماینده تبلیغاتی سفرهای استانی رئیس جمهور نیز در این نشست زمان سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه را روز یکشنبه ۲۷ تیر اعلام کرد و گفت: امروز نیز پس از جلسه‌ای با شورای تامین ساعت دقیق مشخص می‌شود.

 

وی با تاکید بر آمادگی نهادها و ارگان‌های مختلف برای استقبال از هیئت دولت در استان گفت: تمهیدات لازم برای تبلیغات نیز انجام و چاپخانه‌ها فعالیت خود را در این ایام بیشتر کنند.

 

زینعلی همچنین اضافه کرد: نصب بنر استقبال از سوی ادارات مختلف با هماهنگی ما انجام شود و لوگوی ستاد استقبال داشته باشد همچنین داخل ورزشگاه آزادی تبلیغات محیطی انجام نخواهد شد و فقط در سطح شهر تبلیغات می‌شود.

 

وی همچنین اظهار کرد: تاکید ریاست جمهوری نیز پرهیز از اسراف در تبلیغات محیطی است و لذا باید از اسراف در تبلیغات و برنامه‌ها اجتناب شود.

 

ذوالفقاری دیگر نماینده تبلیغاتی سفرهای استانی رئیس جمهور در این نشست بیان کرد: هرگونه تبلیغات در خصوص سفر هیئت دولت باید با هماهنگی ما انجام شود و چادرهای که در سطح شهر برپا می‌شود حتماً باید متولی و مسئول داشته باشد.

 

تیموری نماینده اداره فرهنگ و ارشاد کرمانشاه نیز در این نشست از برگزاری جشن حضور خبر داد و افزود: این برنامه جمعه شب ساعت ۲۱ در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای حضور گروه‌های موسیقی، رقص کردی، پذیرایی و... انجام و صدا و سیما نیز در این خصوص همکاری کند.

 

نماینده سازمان ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از آمادگی برای استقبال خبر داد اما نماینده نیروی انتظامی حضور موتورسواران در روز یکشنبه را منتفی دانست.