راهیان نور عتبات عالیات را راه اندازی می کنیم

سردار محمد شعبانی امشب در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل یادمان این حماسه ماندگار برگزار شد اظهار داشت: مرصاد کمین گاه خداست و جایی است که قدرت پروردگار در دستان و افکار فرزندان ایران اسلامی از کرمانشاه و همدان و سمنان و حتی سپاهیان لشکر بدر که از رزمندگان عراقی بودند  متجلی شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به روزهای پایانی جنگ اظهار داشت: اتمام جنگ یکی کارهایی بود که حضرت امام در دوران حیات خود تکلیف آن را مشخص کردند و همین وجه تمایز رهبران الهی با رهبران سایر مکاتب است.

وی افزود: تعیین تکلیف ماجرای قائم مقام رهبری و همچنین روشن کردن متمم قانون اساسی از دیگر اقداماتی بود که به استحکام انقلاب اسلامی بسیار کمک کرد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همین رهبر الهی انقلاب اعلام کرد که صدام و منافقین مضمحل خواهند شد و انقلاب اسلامی ایران پا برجا خواهد ماند و دیدیم که صدام به چه سرنوشتی دچار شد و با چه شرایطی به درک واصل گشت.

شعبانی ادامه داد: منافقین هم بدتر صدام کافر سرنوشتی داشتند. امروز پادگان اشرف در اختیار مردم عراق است و علیه بسیاری از منافقین خود دولت و مجلس عراق شکایتهای بین المللی تنظیم کرده اند. امروز به جایی رسیده که احتمالا به زودی با راه اندازی کاروان راهیان نور عتبات عالیات بازدید از کمپ اشرف را نیز داشته باشیم.

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه در ماجرای پذیرش قطعنامه کسانی که موجب نوشاندن جام زهر به امام راحل شدند باید امروز پاسخگو باشند گفت: وقتی حضرت امام حضور مردم در دفع منافقین دیدند در مورد پذیرش قطعنامه با تاسف سخن گفتند.

وی همچنین عملیات مرصاد را مانند ماجرای طبس از الطاف خفیه الهی برای مردم ایران عنوان کرد.