۳۵ روستای شهرستان روانسر گازرسانی می‌شود

سیدحمید فانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به 35 روستای شهرستان روانسر در دست اجرا است اظهار داشت: این عملیات گازرسانی در قالب تبصره 2 بند «ق» برنامه بودجه در 35 روستای شهرستان روانسر در دست اجرا است و سوخت‌رسانی گاز طبیعی و نفت به این روستاها توسط پیمانکار آماده اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در قالب سه طرح گازرسانی، شناسایی مسیرها و طراحی خط لوله، طرح احداث شبکه گازرسانی به 48 روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر تهیه شده است، عنوان کرد: این طرح در صورت تخصیص اعتبار، به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه 21 روستای شهرستان روانسر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: اکنون 100 درصد خانوارهای شهری شهرستان روانسر تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

فانی اظهار کرد: در صورتی که پروژه‌های در دست اجرا و طرح‌های در دست اقدام به بهره‌برداری برسد، جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در روستاهای شهرستان روانسر به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان روانسر در اولویت‌های مهم شرکت ملی گاز استان است، گفت: در صورت تخصیص و تأمین اعتبار، این عملیات گازرسانی به سایر روستاهای استان اجرایی می‌شود.