۳۶ روستای شهرستان سنقر و کلیایی گازرسانی می‌شود

یاور محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنقر و کلیایی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی در 36 روستای شهرستان سنقر و کلیایی همزمان با هفته دولت اظهار داشت: برای افتتاح این پروژه‌های گازرسانی و ساخت دو واحد تولیدی پرورش بوقلمون و مرغداری در یکی از روستاها در مجموع مبلغ 67 میلیارد و 610 میلیون ریال اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی را به اعتبار 18 میلیارد ریال در چند روستای شهرستان سنقر و کلیایی از دیگر طرح‌ها در هفته دولت عنوان کرد و گفت: این پروژه‌‌های راه و شهرسازی شامل روستاهای خانقاه سفلی و سرباغله به طول 6 کیلومتر و روستاهای ده‌عباس به خانجمال به طول سه کیلومتر است.

محمدی با اشاره به افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی در مجتمع روستایی گلسرخه در هفته دولت عنوان کرد: افتتاح این پروژه برای تحت پوشش قرار دادن 205 خانوار در 6 روستای شهرستان سنقر و کلیایی به مبلغ 20 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون ریال برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در بخش کلیایی نیز تخصیص یافته است، بیان کرد: هدایت آب‌های سطحی، لوله‌گذاری، شن‌ریزی در پنج روستا و ساخت پارک و غسالخانه هر کدام در یک روستا و خانه عالم در یک روستا از این طرح‌های عمرانی است.

محمدی با  اشاره به روستاهایی که در آنها گازرسانی افتتاح خواهد شد، گفت: روستاهای عظیم‌آباد، زیوه، سفلی چشمه سنگی، جعفر‌آباد، سرخلیجه، ملک‌آباد، ده‌آسیاب، ده‌الیاس، زاغان سفلی، سلطانیه حاجی‌آباد، آسیاب جوب، سردره قبادی، چهارگاه و فیروز‌آباد از جمله این روستاها است.