دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در هرسین

سرهنگ "همتعلی شکری" از دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در هرسین خبر داد و اظهار داشت:  در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در شهر هرسین بلافاصله ماموران کلانتری 12 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت اختلافات قبلی تعدادی از جوانان محل با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی محل شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه ماموران کلانتری 12، عوامل درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان کرد: توسط ماموران کلانتری 12 تعداد شش نفر از عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی که به شدت دچار جراحت شده بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و در این راستا نیز دو دستگاه خودرو از طرفین درگیر توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

سرهنگ شکری تاکید کرد: بسیاری از نزاع های دسته جمعی حاصل نا آگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند بر اساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، که این امر علاوه بر تحمیل خسارات فراوان به فرهنگ عمومی جامعه عاملی در جهت تحمیل هزینه های اجتماعی، انتظامی و درمانی به جامعه است که بایستی به صورت جدی و کارشناسی شده با آنان برخورد کرد.