تحریم کنندگان مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور

محسن رضایی   دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای تبلیغ سپاه استان کرمانشاه به فقر و بیکاری حاکم بر کشور اشاره و گفت: اگر در کشور فقر و بیکاری هست، بی‌شک نظام و شهدا مقصر نیستند.

رضایی با اشاره به کوته نظری دشمنان مبنی بر اینکه ما به دنبال پست و مقام هستیم، اظهار کرد: ما به دنبال ارزش‌ها هستیم و بالاترین پست و مقام هم برای ما مقام شهادت و جانبازی است.

 

وی در ادامه تنها رمز موفقیت کشور در موضوعات مهمی مثل اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی را تکیه بر ارزش‌های فرهنگی عنوان کرد.

رضایی در ادامه از ایجاد گروه‌های تکفیری‌ به عنوان یکی از تاکتیک‌های خطرناک دشمنان علیه دنیای اسلام یاد کرد و افزود:دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام، تکفیری‌ها را به میدان آورده و تلاش دارند تا اسلام و مسلمانان را به دست خودشان نابود کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان اسلام تلاش دارند تا به نام اسلام و مسلمانان بدترین کارها و جنایات را انجام داده و از اسلام یک چهره زشت و ناراحت‌کننده در بین مردم جهان بر جای بگذارند.

رضایی تکفیری‌ها را به گوساله سامری تشبیه کرد و افزود: دشمنان تلاش کردند تا با جریان های تکفیری، شیعه و سنی و عرب و فارس و نهایتا مسلمانان را به جان هم انداخته و این پیچیده ترین فتنه آنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با عنایت الهی جریان تکفیری آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و رو به افول است، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد شکل‌گیری وحدت گسترده بین مسلمانان باشیم.