نه ، به رشوه پنجاه میلیون ریالی توسط ماموران پلیس

سردار "منوچهر امان اللهی"  عنوان کرد: به دنبال دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر جاسازی یک محموله قاچاق داخل یک دستگاه اتوبوس برون شهری، بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: حدود پنج ساعت پس از دریافت اخبار مردمی، اتوبوس موردنظر در یکی از خیابان های فرعی شهر کرمانشاه توسط عوامل پلیس یگان امداد رؤیت شد، که در این راستا ضمن رعایت حقوق شهروندی، خودرو توقیف و راننده و شاگرد وی نیز دستگیر شدند.

 

مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: راننده اتوبوس که هیچ راهی برای فرار از مجازات قانونی نیافت، به عمل شوم رشوه دادن روی آورد و به فرمانده یگان امداد و اکیپ گشت، مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد کرد که مأموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه، موضوع را به منظور سیر مراحل قانونی صورتجلسه کردند.

 

سردار امان اللهی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیفی، بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق از نوع البسه، مواد خوراکی، بذر زراعی و سه قبضه اسلحه کلت قلابی که به منظور زورگیری استفاده می شد و به صورت ماهرانه ای بر روی چرخ عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 

وی با اشاره به اینکه راننده 48 ساله اتوبوس مسافربری، پیش از این نیز به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر شده بود، گفت: متهمان این پرونده در بازجویی های صورت گرفته، اعتراف کرده اند که محموله را از بندر گناوه بارگیری کرده و قصد توزیع آن در شهر کرمانشاه را داشتند.

 

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان ساخت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند، همچنین عملیات شناسایی و دستگیری عواملی که قصد داشتنداسلحه های قلابی را تحویل بگیرند، آغاز شده است.