کشف پیکر یک شهید دفاع مقدس در منطقه مرزی نفت شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سرهنگ "عنایت فلاحی"در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از عشایر مستقر در منطقه نفت شهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده چندین تکه لباس نظامی و چند قطعه استخوان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در محل و تأیید خبر، ضمن دعوت از یگان تفحص سپاه پاسداران و گروه مین زدایی سومار، نسبت به جمع آوری استخوان های این شهید والامقام و وسایل همراه وی از جمله مقداری فشنگ اسلحه ژ3 و یک جعبه حاوی فیلترهای شیمیایی، میکروبی، رادیو اکتیو که در داخل خاک مدفون شده بود، اقدام کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که پیکر کشف شده، مربوط به شهدای جنگ تحمیلی است، که به رغم تلاش های ماموران و گسترش دامنه تفتیش و تفحص هیچگونه مدرکی اعم از پلاک یا نوشته ای در جهت شناسایی و مشخصات سجلی شهید کشف نشد.

 

سرهنگ فلاحی خاطرنشان ساخت: پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی، استان مرزی کرمانشاه هنوز هم معطر به عطر شهدا است و صدای انفجار مین های به جا مانده از هشت سال دفاع تن به تن، یاد و خاطره رشادت های غیورمردان کشور را تداعی می کند.