مشتری مداری یا مشتری آزاری!!!

تعدادی از ثبت نام کنندگان خودرو در این نمایندگی در تماس با خبرنگارشوباد خواستار پیگیری موضوع و رسیدگی به ثبت نامهای خود شدند.

یکی از شهروندان گفت: قبلا ثبت نام کرده بودم اما در مراجعه و تماس با این شرکت پاسخی دریافت نکرده ام،این نمایندگی مدت 2 سالکه  بسته است.

یک راننده پژو  به خبرنگار شوباد گفت: برای تعمیر و رفع نقص خودرو به نمایندگی ایران خودروی کهنوج مراجعه کردم که با در بسته آن مواجه شدم. وقتی از مغازه های همجوارش علت را سوال کردم گفت که این نمایندگی مدت 2 سال است  تعطیل بوده و کسی اینجا نیست.

وی با بیان اینکه نمی دانم به کجا و به چه کسی مراجعه کنم ، ادامه داد: ماشین فرزندم هم دارای گارانتی بوده و او هم با این مشکل مواجه است، آیا شرکت ایران خودرو فکری به حال مشتریان خود که ماشین خریداری کرده اند و منتظر خدمات پس از فروش هستند میکند، تا چه زمانی باید در انتظار بمانند. آیا ما باید تاوان فرد متخلف که لغو امتیاز شده را بپردازیم و کسی نیست به فکر مشتریان ایران خودرو باشد.

یک راننده دارنده خودروی متعلق به ایران خودرو در  کهنوج نیز گفت: آنقدر به این نمایندگی در طول این مدت مراجعه کرده ام ولی متاسفانه هر بار با تعطیلی آن روبرو شدم.

وی افزود: از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی درخواست و تقاضا داریم در این رابطه کاری انجام دهند چرا که نمی شود  با گذشت بیش از 2 سال همیشه با در بسته نمایندگی ایران خودرو مواجه باشیم.

مشتریان ایران خودرو در شهرستان کهنوج خواستار رفع مشکل تعطیلی و عدم سرویس دهی و خدمات دهی ایران خودرو کهنوج هستند تا شاید گوش شنوایی پیدا شده و به فکر چاره بیفتد و مردم را از این وضعیت سرگردانی نجات دهد.

dsed-3-300x180

 dsed-4-300x180

 dsed-21-300x180