کاهش هزینه پرداختی قبوض برق در اولویت کاری نماینده جیرفت و عنبرآباد

کمالی پور در این دیدار بیان داشت اگر چراغی در یک روستا روشن شود عظمتی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود:هم وزیر نیرو و هم پرسنل زیر مجموعه وی از جمله مهندس انجم شعاع معاون پارلمانی وی که هم استانی ما است دید مثبتی نسبت به جنوب دارند و این یک نعمت است و برعکس بعضی معاونین پارلمانی که یخه خود را پاره می کنند بسیار انسان متینی است و بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را نمود .

IMG_4189 copy

وی گفت:کلیه مشکلات مربوط به برق شهرستان را اعم از افت ولتاژ، اصلاح تعرفه برق مصرفی،استفاده از تخفیف مناطق بی بهره از گاز ، لیست روستاهای بالای ده خانوار فاقد برق…را به صورت مکتوب تهیه و به اینجانب تحویل دهید تا در اولویت کارهایم از طریق شخص وزیر و معاون پارلمانی وی پیگیری و حل گردد.

نماینده مردم جیرفت وعنبر آباد گفت: حساسترین کار،کار قضایی بود که بنده پیش از نمایندگی خود در این سمت قرار داشتم وبا تمام وجود سعی کردم حقی از مظلوم پایمال نشود و وقتی انسان صادقانه برای رضای خدا حرکت کرد خداوند هم موجباتش را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند لطف کرد واراده مردم سبب شد بنده با اختلاف آرای بالا وبا وجود کارشکنی ها و سنگ اندازی های فراوان رای آوردم تا به این مردم نجیب فارغ از مسائل جناحی کار کنم.

کمالی پور خطاب به ریاست اداره برق گفت:همچنین با روحیه جهادی وبسیجی گری که در جنابعالی سراغ دارم با نیت خیر به مردم خدمت کنید و انشالله قدمتان برای مردم جیرفت خیر باشد.

IMG_4165 copy

در ادامه این جلسه انجم شعاع رئیس ادره برق جیرفت گفت: استان کرمان به دلیل وسعت زیاد به دو بخش شمال وجنوب در توزیع برق تقسیم شده است.

وی افزود:اداره برق شهرستان دارای مشکلاتی از جمله کمبود اعتبارات است که سبب شده نارسائی هایی بویژه در برق مناطق روستایی بوجود آید که این مهم می تواند با مساعدت نماینده و اختصاص بخشی از اعتبارات شهرستان وماده ۱۸۰ رفع گردد .

وی خاطر نشان کرد: شهرستان جیرفت بیشترین مشکل را در بحث نوسانات برقی در بین شهرهای جنوبی استان دارد وبه همین دلیل به دنبال ایجاد شعبه ای از پست نیروگاه کهنوج برای رفع افت ولتاژدر جیرفت هستیم .

انجم شعاع گفت: مکان این پست در ورودی شهر و کنار پلیس راه در نظر گرفته شده است واکنون زیر ساخت های آن آماده شده ولیکن تجهیز آن از عهده امکانات و بودجه اداره برق شهرستان خارج است وامیدواریم تجهیز این پست ۴۰۰ کیلو وات با رایزنی جنابعالی کلید بخورد ومشکل نوسانات مادام العمر حل شود .

IMG_4181 copy

رئیس اداره برق جیرفت بیان کرد : به دلیل مصرف زیاد برق واستفاده از وسایل سرمایشی در مناطق گرمسیر وزارت نیرو تخفیفاتی را برای برخی مناطق کشور در نظر گرفته است واین تخفیف برای جیرفت تنها در ۷ ماه از سال در نظر گرفته شده و پس از آن قیمت نرخ برق به شدت بالا میرود در صورتی که این شرایط در استان همسایه جنوبی ما (هرمزگان)که تقریبا شرایط یکسان آب وهوایی دارد ۹ماه است وبایستی با استفاده از توان چانه زنی نماینده محترم شهرستان تعداد ماه های تخفیف جیرفت هم به حداقل ۸ ماه (آبان ماه ) برسد.

وی گفت:تخفیف دیگری که شامل مشترکین برق می شود تخفیف مناطق فاقد گاز است که سه ماه باقی مانده سال هم به همین دلیل با تخفیف ۶ درصد حساب می شود که این مورد هم برای شهرهای جنوبی در نظر گرفته نشده وباید پیگیری شود تا این مطالبه به حق مردم اعمال گردد .

انجم شعاع افزود:در شهرستان جیرفت تعداد انگشت شماری روستای بالای ده خانوار فاقد برق داریم که به دلیل صعب العبور بودن این مناطق امکان برق رسانی از طریق کابل وجود ندارد وامیدواریم با استفاده از انرژی های نوین تا پایان امسال این روستاها هم برق دار شوند.

وی در پایان گفت:درب اتاق  کار بنده بر روی همه مردم باز است و برای بهبود وضعیت موجود شبانه روز فعالیت می کنم وحتی جاههایی بوده که زیر سوال رفته ام ولی برای مردم محروم کار کردم .

IMG_4147 copy IMG_4161 copy IMG_4163 copy IMG_4196 copy IMG_4200 copy