مدافعین حرم افغان مظلوم ترین قشر هستند

محمد میرزایی روایتگر دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان ۴۱۲ فاطمه الزهراء در لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس که میهمان موسسه فرهنگی هنری حماسه ثارا… در رفسنجان بود در حاشیه این حضور خود در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وجود دلاورمردان دفاع مقدس و بسیجیان به فضای این موسسه، معنویت می بخشد اظهار داشت  : حضور رزمندگان در اینجا یادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس می باشد .

وی از بسیجیان و رزمندگان به عنوان یادگار شهدا یاد کرد و گفت : شهدا جامعه را به سوی خوبیها  ، معنویت و اخلاص و ایمان سوق می دهند و اگر بعد از ۳۰ سال از عمر جنگ می گذرد باز هم حماسه های پیش می آید در خصوص شهدای مدافع حرم همه اینها به برکت و نورافشانی خون شهداء است .

IMG_2053

میرزایی از افاغنه مدافع حرم به عنوان مظلومترین قشر یاد کرد و گفت: افاغنه قشر بی پناهی هستند از کشورخود آواره شدند و با نام نویسی برای دفاع از حرم ، در مقابل ائمه احساس تکلیف می کنند.

فرمانده گردان ۴۱۲ فاطمه الزهراء در دوران دفاع مقدس بیان داشت: پرتو افشانی خون شهداء و از خود گذشتگی آنان فضای را معطر کرده و باعث شده که جوانان و نوجوانان تحث ثاثیر قرار گیرند و داوطلب حضور در جبهه حق علیه باطل در سوریه باشند.

IMG_2045

وی تصریح کرد: همیشه عده ای معاند نظام هستند که به انقلاب نق می زنند حتی در دوارن دفاع مقدس نیز می گفتند بسیجیان به خاطر پول به جنگ می روند در حالی در جنگ تحمیلی ماهانه ۲ هزار تومان به هر بسیجی پرداخت می شد.

این روایتگر دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که دشمن از طریق فضای مجازی تعصب ،غیرت و مردانگی جوانان ما را از آنها گرفته است  ولی باز هم به برکت خون شهدا وجدان تعدادی از آنها بیدار شده و در برابر ائمه احساس تکلیف می کنند و مردانگی را در جنگیدن در مقابل دشمن (داعش )و ایستادگی در برابر استکبار جهانی می دانند .

میرزایی بیان داشت : موسسه فرهنگی هنری حماسه ثارا… صرفا مربوط به رفسنجان نبوده و در تمام استان باید فعالیت نماید که با توجه به اطلاعات من در کرمان، سیرجان و رفسنجان در حال حاضر راه اندازی شده است و امیدواریم در سایر شهرستانهای استان این موسسه آغاز بکار نماید.

IMG_2036

وی تصریح کرد : این موسسه یادآور مردان جنگ، یادآور سنگر دفاع مقدس و حماسه هشت سال دفاع مقدس است و امیدواریم با اطلاع رسانی و  ثبت خاطرات رزمندگان ، شهدا و بچه های مدافع حرم و زنده نگه داشتن آنها  بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم و ادامه دهنده راه آنها  باشیم .

وی افزود : مسئولیت موسسه سنگین است ما باید خاطرات همه رزمندگان و شهدایی که در بین ما نیستند را از زبان خانواده هایشان ثبت و ضبط کنیم .