۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیرجان کشف شد

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در دو عملیات جداگانه توانستند ۲۴۰ کیلو تریاک و ۱۱۰ کیلو حشیش را کشف کنند.

وی در تشریح عملیات نخست خاطر نشان کرد : در پی اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر و با استقرار نیروها در نقاط از پیش تعیین شده و کنترل محسوس و نامحسوس جاده ها سرانجام ماموران با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مواجه شدند و به آن دستور ایست دادند.

وی مقدار مواد کشف شده از این خودرو را ۱۱۰کیلو حشیش عنوان کرد و گفت: در این راستا یک دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

وی به عملیات دوم پلیس در محور سیرجان–بافت نیز اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های شرقی به مرکز کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت: از این رو ماموران با گشت زنی های هدفمند دو خودرو حامل انتقال مواد را شناسایی و پس از تعقیب و گریز یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه زامیاد را متوقف و در بازرسی از خودرو وانت زامیاد ۲۴۰ کیلوگرم تریاک که در بار پیاز جاساز شده بود کشف کردند.

وی گفت: در این عملیات نیز سه قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.