آرزوی مردم کوهبنان دیدار با مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام عباس جعفری چهارشنبه شب در چهاردهمین یادواره 175 شهید شهرستان کوهبنان به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه و انتخاب حضرت آیت‌الله خاتمی به عنوان نماینده خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان کوهبنان همانند دوران دفاع مقدس روحیهٔ جهادی، صبر و مقاومت خویش را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم شهرستان کوهبنان در معادن زغال‌سنگ کارهای سخت و طاقت‌فرسا انجام می‌دهند و در حقیقت جهاد اقتصادی را تقویت می‌کنند و در برابر کمبودها، تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا روحیه صبر و پایداری خود را حفظ و آرزوی آنان دیدار با مقام معظم رهبری است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: همه مسوولان برای رفع مشکل جامعه کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان تلاش دارند، کسانی که به تولید ملی اهمیت می‌دهند و در راستای اقتصاد مقاومتی بیشتر و بهتر حرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، چهاردهمین یادواره 175 شهید شهرستان کوهبنان به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با حضور امام جمعه موقت تهران، فرماندار، امام جمعه کوهبنان، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی جمعی از مسوولان، بسیجیان، خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران، ائمه جماعت مساجد و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.