آهنگ توسعه تنها پمپ بنزین رابر با تعطیلی بیش از ۱۰ روز کلید خورد

چندین روز است که شاهد تعطیلی ۱۰ساعته تنها پمپ بنزین رابر از ساعت ۹ صبح  تا ۱۹عصرهستیم  این درحالی که تنها جایگاه CNG رابر بیش از یک هفته خراب است که  این امر موجب نارضایتی  و سردرگمی مردم، مسافران  و گردشگران این  شهرستان شده است.

DSC04656

به گفته شهردار رابر به هنگام رعد و برق تمام سیستم برقی جایگاه CNG  بهم ریخته است و  تعمیر کار اصفهانی  لیست یک سری وسایل برقی از جمله یک کنتاکتور را داده که سفارش آن از تهران داده شد و به محض رسیدن باربر این سفارش مشکل جایگاههای سوختCNG  رفع خواهد شد.

در همین راستا  یکی از کارمندان  شرکت قراردادی جایگاه  پمپ بنزین  رابر در گفتگو با خبرنگار"صبح رابر" گفت : به جهت افزایش تعداد سکو از  ۴ به ۸  این تعطیلی چند ساعته آن هم برای رفاه مردم که باید تحمل کرد و  ما  چاره ای  جزء تعطیلی آن  از ساعت ۹ صبح تا  ۷ عصر نداریم .

وی ادامه داد: در حداقل  زمان  سعی می کنند تمام  شود، حداکثر  تا ۱۵ روز دیگر تعطیلی نداریم و اگر تعطیلی هم داشته باشیم در حد  ۱۰تا ۱۵ دقیقه است.

DSC04658

این کارمندشرکت افزود: در زمان سوختگیری شلوغ می شود اما درساعات  شب و  زمانی که  جوشکاری نمی شود،  سوخت گیری صورت می گیرد و  موارد اورژانسی در هر زمان که باشد، سوختگیری آن  انجام  می گیرد.

DSC04659

یکی دیگر از کارمندان شرکت گفت: به فرمانداری، بخشداری اطلاع  رسانی کردیم و در ورودی و خروجی شهرنیز تابلو زدیم

همانطور که مشاهده می کنید عصر قبل از گزارش اثری از بنر اطلاع رسانی در این جایگاه  نبود، اما در  شب بنر اطلاع  رسانی  نصب گردید .

photo_2016-08-11_19-04-01

یکی از رانندگان رابری  میگوید: این روزها  انتظار مردم رابر در صف بنزین یا صف CNG باید سپری شود درحالیکه  نزدیک به  یک هفته است جایگاه CNG رابر فعال نیست و  خدمات ارائه نمی کند، برای سوخت گیری باید به شهرهای اطراف بزنجان یا بافت بروم و برگردم. اگر تنها جایگاه سی ان جی  وصل می شد،  کمتر دچار سردرگمی در جهت توسعه تنها پمپ بنزین رابر بودیم .

photo_2016-08-11_19-03-55

وی ادامه داد: در شب مجبوریم  ساعات طولانی را برای پر کردن باک خود در نوبت بمانند. این وضعیت نه تنها بر زندگی رانندگان مسافربر اثر نامطلوب گذاشته است.

یکی از رانندگان تاکسی که از انتظار طولانی خسته و کلافه به نظر می رسید، از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرد و گفت: انتظار این بود که  قبلاً  اطلاع رسانی می کردند و حداقل به دلیل خرابی جایگاه CNG این جایگاه دچار تعطیلی نمی شود.  وی ادامه داد: در چنین شرایطی بیشتر ساعات  صبح یا شب را باید در صف سوختگیری سپری کنیم، به مشکل برمی خوریم، خواستار رسیدگی هرچه سریعتر از سوی دست اندرکاران هستیم.

با وجود افزایش روز افزون تعداد خودروها شتاب توسعه تنها جایگاه‌سوخت  و تعمیر تنها جایگاه  CNGضروری به نظر می رسد.

شایان ذکر است: در حال حاضرتنها  جایگاه بنزین از۲پمپ با ۴ نازل به  ۴پمپ با ۸ نازل و  دو پمپ گازوئیل با دو نازل توسعه خواهد یافت .