نیروهای مسلح کشور آمادگی کامل برای دفاع از کشور را دارند

آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمان اظهار داشت: استکبار جهانی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران متضرر شد و از همان روز دشمنی خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار صدام ملعون را برای حمله نظامی علیه کشور حمایت کرد، گفت: این جنگ در شرایطی بر کشور ما تحمیل شد که ما از سلاح‌های پیشرفته محروم بوده‌ایم و کشور آمادگی لازم را نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ارتش، سپاه و نیروهای بسیج مردمی با اراده و رهبری امام راحل مقاومت کرده و پیروز شدند، افزود: شرایط امروز کشور بسیار متفاوت است و امروز ارتش، سپاه و بسیج ما در آمادگی کامل هستند و اگر دشمن کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب شود ضررش متوجه خود او است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: اسلام عزیز و قرآن شریف ما مسلمانان را به آمادگی کامل در مقابل دشمنان خدا دعوت می‌کند و دلیل این آمادگی آن است که دشمنان خداوند همیشه در حال ترس و اضطراب باشند.

امام جمعه کرمان با بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: پیامبر (ص) فرموده است برترین مردم کسانی هستند که خود را برای جهاد در راه خدا آماده کردند و با دشمنان خدا می‌جنگند و منتظرند که در راه خدا به شهادت برسند و یا در این راه مرگ آنها فرا برسد.

آیت‌الله جعفری با اشاره به سالروز عید غدیر با بیان اینکه رسول گرامی اسلام(ص) در روز عید غدیر علی(ع) را به عنوان جانشین خودش معرفی کرد، گفت: از روز روشن‌تر است که این مسئله آن قدر مهم بود که پیامبر(ص) در آن هوای گرم و در بیابان غدیر و در یک شرایط سخت و سخنرانی طولانی موضوع امامت را تبیین کرد اما عده‌ای نتوانستند تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تفرقه مسلمانان سود می‌برد، افزود: تا زمانی که سربازان اسلام در صحنه باشند و برای دفاع آمادگی کامل داشته باشند دشمن جرات حمله نظامی به کشور را ندارد.

امام جمعه کرمان گفت: با هیچ زبانی قادر به قدردانی از زحمات نیروهای مسلح کشور در امنیتی که برای کشور به وجود آوردند نیستیم اما از خداوند می‌خواهیم که همه ما را در راه دفاع از اسلام موفق بدارد و رهبر فرزانه انقلاب را برای مسلمین محفوظ دارد.

انتهای پیام/