عده‌ای ‌فکر می‌کنند با خنده‌رویی می‌شود بر دشمن غلبه کرد

محمدنبی حبیبی امشب در اجلاس همگرایی اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: هرگونه تعارض و تفرقه بین نیروهای انقلابی دشمن را شادمان می‌کند.

وی با اشاره به دیدار جمعی از مسئولان تشکل‌ها با مقام معظم رهبری در سال 78 گفت: حضرت آقا در آن دیدار فرمودند‌ هر کس اصل اسلام، نظام اسلامی، ولایت فقیه و تبعیت از ولی‌فقیه را قبول دارد نیروی خودی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ایشان فرمودند "که دشمن با پیچیدگی و سیاست‌های حساب شده به میدان آمده و باید بر‌اساس واقعیت موجود با آن مقابله کرد"  افزود: دشمن در مقابل نظام اسلامی کاملا جدی بوده و به صورت تشکیلاتی به میدان آمده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که سال‌ها عمرشان را در جنگ گذراندند می‌دانند همه دنیا علیه ما به میدان آمدند، یادآور شد: از 11 ملیت در جنگ تحمیلی علیه کشور ما حاضر شدند.

حبیبی با بیان اینکه باورهای دینی، وحدت کلمه و اطاعت از رهبری باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد، گفت: به لطف الهی به لحاظ باورهای دینی مردم متدینی داریم و خداوند رهبری را به عنوان بزرگترین نعمت به ما داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در جایی گفته‌اند که قرن 21 شاهد تقابل اسلام و تمدن غرب هستیم افزود: بدون وحدت، تدین و اطاعت از رهبری نمی‌شود بر دشمنان اسلام پیروز شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در داخل کشور عده‌ای هستند که فکر می‌کنند با خنده‌رویی می‌شود به دشمن غلبه کرد، تصریح کرد: کسانی که با اسلام تعارض دارند افرادی نیستند که با تسامح و تساهل خوب شوند و به طرف انقلاب بیایند.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی با این روش به سمت انقلاب آمده به ما نشان دهید و آن را معرفی کنید، گفت: دشمن سازمان یافته به سراغ ما آمده و بعضی‌ها دارند غفلت می‌کنند.

حبیبی با اشاره به انتخابات سال 96 در کشور اظهار داشت: خداوند در جنگ به دلیل اینکه با هم بودیم و وحدت کلمه داشتیم به ما عنایت کرد و هر زمان که با انگیزه‌های حزبی به میدان آمدیم، شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان یک ضرورت دائم است و ربطی به انتخابات ندارد افزود: البته انتخابات ضرورت این اتحاد را چندبرابر می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه باید متشکل در عرصه انتخابات وارد شویم، گفت: می‌خواهیم متشکل باشیم تا پشت سر رهبرمان با دشمنان متشکل برخورد کنیم.

وی تاکید کرد: پشت سر رهبری باید ظرفیت عظیم سیاسی باشد که دشمن بداند نباید با دم شیر بازی کند.