۲ شرور و قاچاقچی مسلح در «قلعه‌گنج» دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از شناسایی و دستگیری دو شرور و قاچاقچی مسلح در روستای کلات مالک خبر داد.

سرهنگ علی پرنگ اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از محل اختفای یک شرور به اتهام حمل مسلحانه مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه جهت دستگیری در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از حضور در محل، متهم را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند، خاطر‌نشان کرد: در ادامه عملیات ماموران موفق شدند از محل اختفای یک قاچاقچی دیگر که به اتهام حمل مسلحانه 350کیلو‌گرم حشیش و همچنین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس مواد‌مخدر قلعه‌گنج و منوجان در سال 93 مطلع و او را نیز دستگیر کنند.

پرنگ افزود: در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، مأموران کلانتری 18 این فرماندهی در حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را توقیف کردند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: پس از استعلام و اطمینان از سرقتی بودن وسیله نقلیه، ماموران انتظامی موفق شدند راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو تعدادی مدارک هویتی مسروقه را کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس با توجه به شواهد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت دو دستگاه خودرو و 6 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در مجموع 8 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شهروندان خواست :خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در داخل خودروها خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برخورد وانت مزدا با دیوار یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: یک دستگاه خودروی وانت مزدا با دیوار یکی از منازل به شدت برخورد کرد که در این سانحه راننده خودرو در دم فوت و دو سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

وی با بیان اینکه مجروحان بلافاصله از طریق اورژانس 115 به بیمارستان سینای زرند انتقال داده شدند، افزود: این تصادف در محور زرند  سیریز اتفاق افتاد که ماموران پاسگاه انتظامی یزدانشهر و عوامل امدادی و پلیس راه شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ نورعلی چوگانی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه راننده به جلو اعلام کردند.