افراد ناشناس پزشک رودباری را کتک زدند

 به دنبال تماسهای مکرر شهروندان رودباری با پایگاه خبری رودبار ما مبنی بر اینکه پزشکان اورژانس این شهرستان روز گذشته در پی ضرب و شتم یک پزشک توسط افراد ناشناس اعتصاب و هیچ بیماری ویزیت نشد خبرنگار رودبار ما طی مصاحبه ای با رئیس مرکز بهداشت این موضوع را پیگیری نمود.

روح الله حمیدی نیا رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب درتشریح ماجرای ضرب وشتم یکی از پزشکان توسط افرادناشناس به خبرنگار رودبار ما گفت: متاسفانه شب گذشته افرادناشناس با حمله به منزل یکی از پزشکان اورژانس رودبارجنوب ایشان را مورد ضرب وشتم قراردادند.

حمیدی نیا تصریح کرد: با ضرب وشتم این پزشک مجموعه پزشکان ادامه فعالیت پزشکی در سایه ضرب وشتم را در این شهرستان را امکانپذیر ندانستند که موضوع به فرمانداری شهرستان منعکس شد و در حال پیگیری است.

حمیدی نیا در پاسخ به این سوال خبرنگار رودبار ما مبنی بر اینکه پزشکان این اورژانس صبح امروز اعتصاب کردند بیان داشت: با پزشکان صحبت کردم و بیماران حاد ویزیت شدند.

با وجود اینکه ۱۱ سال از ارتقاء شهر به شهرستان رودبار می گذرد اما نه بیمارستان افتتاح می شود و نه پزشک متخصصی در این شهرستان برای ویزیت بیماران می آید و بیماران این شهرستان برای مداوا باید به شهرستان های مجاور و یا مرکز استان مراجعه کنند.

شهرستان رودبار جنوب با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت، یک شهر و ۴۰۰ پارچه آبادی در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوبی کرمان واقع شده که تنها یک مرکز بهداشتی و درمانی به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.