آتش سوزی فروشگاه پوشاک

علی عسکری اظهار داشت: طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی فروشگاه پوشاک، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمان به سرعت آتش نشانان ایستگاه شماره 1 را به خیابان شریعتی اعزام کرد.

وی گفت: آتش نشانان به محض ورود به خیابان مذکور، با یک ساختمان با کاربری فروشگاه پوشاک که مملو از پوشاک بوده و دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود، مواجه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اعلام اینکه آتش سوزی به سرعت در حال گسترش و سرایت به مغازه های مجاور بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی، از چند سمت آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

عسکری با بیان اینکه آتش نشانان از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به مالک، مأموریت خود را به پایان رساندند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ فردی آسیب ندید، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی کرمان در حال بررسی است