ارائه خدمات بهداشتی به روستای محروم رودسمه

روستای رودسمه و روستاهای اقماری این روستا در حقیقت فاقد کلیه امکانات رفاهی، بهداشتی و غیره است.

مسئول شبکه بهداشت و درمان اسفندان گفت: به مناسبت هفته سلامت در کمک به امر بهداشت و درمان توده‌های نیازمند و آموزش بهداشت سلامت در این منطقه به علت صعب‌العبور بودن روستا خدمات بهداشتی ارائه گردید.

 

وی در ادامه گفت: خدماتی از قبیل خدمات درمانی، ویزیت 200 نفر از اهالی روستا، آموزش بهداشت و درمان و توزیع دارو به اهالی روستا انجام گرفت.

عبادی عنوان کرد: فشار خون، شناسایی افراد دیابتی و مشکلات بهداشتی این روستا توسط تیم پزشکی اعزامی به این روستا مورد بررسی قرار گرفت و تحت درمان قرار گرفتند.

 

وی اذعان کرد: هر چند سختی راه و تخریب رودخانه رودسمه ما را با مشکلاتی مواجه کرد اما خوشحالی مردم از حضور پزشک در روستا تمام خستگی راه را از یادمان برد.

این مسئول بیان کرد: مسئولان سعی کنند همیشه به فکر مناطق محروم از قبیل چنین روستاهایی باشند که زندگی را برای مردم این روستا مشکل‌ساز کرده است.

وی متذکر شد: مشکلات بهداشتی و استفاده از آب گل‌آلود برای مصرف آب شرب در این روستا بسیار نگران‌کننده بود که از مسئولان متولی می‌خواهم این موارد را مورد بررسی قرار گیرند و سعی در مرتفع شدن چنین مشکلاتی را در دستور کار خود قرار دهند.