خبرنگار صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار برترکشور شد

مدیرکل اخبار استانهای رسانه ملی گفت : براساس شاخص های ارزیابی کمی و کیفی تولیدات خبری سال 1394 خبرنگاران مراکز استانها ،زهره بهرامی از کهگیلویه وبویراحمد جزو خبرنگاران برتر مراکز شناخته شد .

 

سید داوود موسوی افزود : خبرنگاران برتر ، درمراسم بزرگداشت مقام زن از سوی معاون خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، تقدیر و نام این افراد در هفته نامه صداوسیما درج شد .

زهره بهرامی خبر دنا

این خبرنگار باتولید گزارشهای فاخر درزمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و پخش آنها از شبکه های استانی و ملی ، به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شده است . گفتنی است زهره بهرامی ، سردبیر ، خبرنگار و تدوینگر شبکه استانی دنا است که فعالیت خود را از سال 1390 در صداوسیمای مرکز یاسوج آغاز کرده است .

بهرامی با تولید بیش از 100 گزارش فاخر در طبقه ب ، عنوان مقام نخست خبرنگاری در بخش گزارشهای ویژه انتخابات با گزارش " اقوام به میدان می آیند " و مقام نخست سردبیری در بخش مجموعه های خبری در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها که خرداد ماه سال 1393 در تبریز برگزار شد را در کارنامه کاری خود دارد .

از دیگر مقام های برتر این خبرنگار در عرصه تولید گزارشهای فاخر ، شکستن رکورد تعداد گزارشهای باکیفیت تهیه شده توسط یک خبرنگار طی یک ماه در کشور است .