بازدید نعمت زاده از مجتمع دنا صنعت یاسوج+ تصاویر

به نقل ازبویرخبر،محمد رضا نعمت زاده به همراه سید موسی خادمی استاندار استان، زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی نماینده چهار شهرستان کهگیلویه در مجلس و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی از مجتمع دنا صنعت باقری واقع در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج مرکز استان بازدید کرد.

 

طبق مرسوم  وزرای دولت یازدهم که در بازدید دیگر وزا نیز به عینه مشاهد شد، پرواز های هوایی وزرا بر فراز استان بود که با پرواز از برخی از مجتمع های صنعتی و طرح های تولید بازدید کرده بودند.

 

مدیر عامل شرکت صنعتی تولیدی دنا صنعت  در بازدید نعمت زاده از این مجتمع تولیدی به احداث این کارخانه اشاره کرد و گفت: این کارخانه با همکاری بانک ملی ایران و با بودجه ای بالغ بر 40میلیارد تومان احداث شده است.

 

خسرو باقری کار آفرین نمونه استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع که این کارخانه در حال حاضر با تمام جدیت در حال فعالیت بوده و 120نیرو به طور مستقیم در آن به فعالیت می پردازند، بیان کرد: عمده تولیدات این کارخانه لوله های پلی اتیلن دریایی،آب و فاضلاب بوده که بخشی از آن به خارج از کشور صادر می شود.

 

وی خواهان کمک ویژه دولت یازدهم به بخش صنعت و بخش خصوصی شد، و ابراز کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت های بالقوه ای در سرمایه گذاری است که باید به آن دید کافی داشت.