اینجا همه چیز بر وفق مراد است!!!

به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اخرین جلسه که در شهرستان کهگیلویه برگزار شده است جلسه شورای اداری شهرستان بود که در تاریخ 95/04/10 یعنی 10 روز قبل در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد و بعد از آن این شهرستان دیگر رنگ جلسات را به خود ندیده است.

 

شهرستان کهگیلویه چنان در سکوت خبری به سر می برد که انگار در این شهرستان محروم و سراسر مشکل هیچ دغدغه ای وجود ندارد و همه چیز بر وفق مراد است و همه امور در کمال آرامش دنبال می شود!

 

اما به راستی شاید حق با مسئولان شهرستان باشد که دیگر رغبتی به برگزار کردن جلسات و بررسی و حل مشکلات مردم ندارند چرا که وقتی جلسات در شهرستان خروجی مناسبی ندارند و به قول خود مسئولان شهرستان مصوبات این جلسات اجرایی نمی شوند دیگر چه نیازی به برگزاری جلسات بی ثمر است.

 

بعضی جلسات هم که به صورت منظم در شهرستان برگزار می شدند از طرف مسئولان جدی و مورد استقبال قرار گرفته نمی شدند و مدیران شهرستان نماینده ای از طرف خود به جلسات می فرستند که اختیار اجرایی کردن مصوبات جلسات را هم ندارند.

 

در ماه مبارک رمضان جلسات زیادی در شهرستان کهگیلویه برگزار نشد و جلسات همچون شورای سلامت و تنظیم بازار که قبلا به صورت منظم برگزار می شد هم مدت هاست که دیگر برگزار نشده اند. 

 

از هفته های گذشته که سفر دولت در دستور قرار کرفته بهانه عدم برگزاری نشست ها برنامه ریزی بر این سفر شده تا قفل سالن های کنفرانس و اجتماعات فرمانداری همچنان بسته بماند.