اختلاف 35 میلیارد تومانی هزینه‌های شهرداری یاسوج و کمک‌های دریافتی

محمدعلی جاوید یک‌شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان انتظارات و توقعاتی که مجموعه شهرداری یاسوج از خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند، اظهار کرد: همه در این شهر زندگی می‌کنیم و یاسوج مرکز استان است که باید الگوی سایر شهرهای استان قرار گیرد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایر مناطق استان از این شهر باید الگو بگیرند لذا برای اینکه الگوی خوبی برای نقاط دیگر باشیم باید همه دست به دست هم داده و مشکلات شهر خود را برطرف کنیم.

جاوید این شهر را متعلق به همه مردم استان دانست و گفت: ما نیز در شهرداری یاسوج از سایر شهرهای بزرگ ایران الگوبرداری می‌کنیم که نیاز است رسانه‌ها در این خصوص به کمک شهرداری یاسوج بیایند.

وی در ادامه با حسابی سرانگشتی به دخل و خرج شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: کار کردن در شهرداری بسیار سخت است چرا که همه انتظارات و توقعاتی از شهرداری دارند و در شهری که همه به یکدیگر وابسته بوده و پای طایفه و عشیره نیز در کار است کار بسیار سخت‌تر می‌شود.

شهردار یاسوج گفت: در حالی در شهرداری یاسوج از مجموع همه دریافتی‌ها از ارزش افزوده گرفته تا کمک‌های سازمان همیاری‌ها دریافتی داریم که در مقابل هزینه‌ها چندین و چند برابر است.

وی در ادامه بیان کرد: در شهرداری یاسوج با بیش از یک هزار نفر نیرو که 400 تا 500 نفر آن‌ها مازاد هستند سالانه در حدود 25 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم.

این مسؤول افزود: 9 میلیارد تومان هزینه پسماندها و جمع‌آوری آن در شهر است و هزینه‌های آب و برق و سایر هزینه‌ها هم چیزی بالغ بر 4 میلیارد تومان است.

جاوید در پایان گفت: هزینه نگهداری فضای سبز نیز چیزی افزون بر 5 میلیارد تومان است و هزینه آتش‌نشانی سالانه تا 2 میلیارد تومان بوده که سرجمع چیزی نزدیک به 45 میلیارد تومان هزینه می‌کنیم.