966 میلیارد تومان ره آورد سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 90میلیارد تومان از این اعتبار برای حوزه درمان وسلامت تخصیص یافته است گفت:طی این سفر 231طرح در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و 36 طرح نیز کلنگ زنی شد.

966 میلیارد تومان ره آورد سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

 

 

وی با قدردانی از مردم استان در آئین استقبال از هیات دولت به ظرفیت های طبیعی و گردشگری استان اشاره کرد وگفت تنها مشکل این استان نحوه بهره برداری وعدم استفاده بهینه از ظرفیت های طبیعی است.

 

 

966 میلیارد تومان ره آورد سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

رئیس جمهور توسعه بخش کشاورزی بویژه گلخانه ها و همچنین کشت وپرورش گیاهان دارویی را از دیگر اولویت های ویژه دولت در کهگیلویه وبویراحمد برشمرد وگفت: در حوزه عمران وآبادانی نیز احداث سد تنگ سرخ،تکمیل جاده های نیمه تمام واحداث 11طرح بزرگ ورزشی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

دکتر روحانی با بیان اینکه برای سرمایه گذاری در استان 140میلیارد تومان تسهیلات ویژه در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود از سرمایه گذاران خواست از این فرصت پیش آمده جهت سرمایه گذاری استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت راه آهن یاسوج گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه وهزینه بسیار بالا باید دنبال سرمایه گذار خارجی برای اجرای این طرح بود.

رئیس جمهور همچنین در جواب خبرنگاری که در رتبه آخر استان در زمینه بیکاری اشاره کرده بود گفت:تنها راه اشتغال جوانان این استان رونق اقتصادی و بخش خصوصی در حوزه های کشاورزی و گردشگری است.

  روحانی در پایان سخنان خود از نظارت ویژه دولت در اجرای مصوبات استانی خبر داد وگفت: به همین منظور وزرا را مامور کردم هرکدام با سرکشی از استان ها اجرای این مصوبات را پیگیری گنند.