تکمیل پروژه پل سوم بشار یاسوج نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

حسن فدایی اظهار داشت: سال 82 عملیات اجرایی پروژه احداث پل سوم بشار به طول130 متر و دارای دو دهانه 25 متری و دو دهانه 45 متری با دو باند رفت و برگشت با عرض 11 متر با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج در دستور کار مسئولان متولی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح و بی توجهی مسئولان وقت بیش از 10 سال از عمر آغاز عملیات اجرایی پل سوم بشار می‌گذرد ولی هنوز این پروژه "اندر خم یک کوچه مانده" و به جایی نرسیده است.

فدایی با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر و امید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و جلوگیری از افزایش هزینه تمام شده پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: امیدواریم با نگاه ویژه دولت در زمینه تخصیص اعتبار لازم برای پروژه‌های نیمه تمام شاهد به سرانجام رسیدن پل سوم بشار در آینده‎ای نچندان دور باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در صورت بهره‎برداری از پل سوم بشار شاهد کاهش مشکلات ترافیکی شهر یاسوج هستیم ابراز کرد: پیمانکار جدید این پروژه در یک فرایند قانونی انتخاب شده و هم اکنون متناسب با برنامه زمان‌بندی فعالیت اجرایی پروژه در حال انجام بوده که امیدواریم بزودی شاهد ادامه فعالیت پروژه در دو شیفت باشیم.

فدایی از افتتاح دو خط از پروژه پل سوم بشار تا ابتدای زمستان امسال در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برای این پروژه تاکنون 40 میلیارد ریال هزینه شده که برای اتمام چهار خط  آن 200 میلیارد ریال دیگر نیز نیاز است.