کلاهبرداری 330میلیون ریالی در بهمئی توسط هکر تهرانی

به نقل از سایت خبری آوای ماغر،مدتهاست که علیرغم هشدار های پلیس فتا افرادی سود جو با اغفال مردم اقدام به خالی کردن حساب آنها می کنند ؛این تبهکاران از ترفند های گوناگونی جهت سوء استفاده بهره می گیرند، از جمله اینکه به دروغ بعنوان نماینده برخی برنامه های پخش شده در صدا و سیما به مردم زنگ می زنند که شما در فلان برنامه برنده شدید و جهت پرداخت مبلغ نقدی جایزه باید اطلاعت حساب خود را ارسال نمائید و بعد با سوء استفاده از اطلاعات فرد به دام افتاده، حساب آنها را خالی می کنند.

 

در روزهای اخیر افرادی که در هک حساب های بانکی تبحر  دارند از جانب رادیو قرآن به مردم زنگ میزنند و اعلام می کنند که از طرف همراه اول برنده سفر عتبات و عالیات یا مبلغ 5میلیون تومان شدید و در اقدامی حیله گرانه و با تدارک یک مصاحبه صوری می پرسند که شما الآن چه احساسی دارید و سعی در برانگیختن احساسات و عواطف مذهبی مردم می کنند .

 

 وقتی احساسات مصاحبه گر را تحریک نمودند بعد می پرسند کارت کدام بانک را دارید و پس از آن از طریق شماره تلفن و رمزی که در اختیار مال باخته می دهند در یک عملیاتی پیچیده و غافلگیرانه اقدام به خالی کردن حساب افراد میکنند.

 

متاسفانه در شهرستان بهمئی چندین نفر از این طریق پول خود را از دست دادند بعنوان نمونه از حساب بانکی یکی از شهروندان بهمئی مبلغ 33 میلیون تومان توسط یک هکر ساکن تهران برداشت غیر قانونی شد.

 

بعد از گزارش موضوع این مالباخته به بهرامعلی ضامنی، رئیس بانک کشاورزی شهر لیکک، وی توانست با اطلاع رسانی به موقع مراجع ذیصلاح در اقدامی سنجیده حسابی را که پول مالباخته به آن واریز شد، مسدود نماید.

 

به گزارش خبرنگار  آوای ماغر این هکر که دارای تبحر و سابقه در هک حساب های بانکی داشت، از دسترسی به پول های مالباخته محروم شد و مال باخته در حال پیگیری و نامه نگاری از طریق مراجع ذیصلاح به منظور بازگرداندن پول به حساب خود می باشد.