جذب 67 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری 170 میلیارد تومان بوده که 67 میلیارد آن از طریق اوراق مشارکت تخصیص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌ها مطالبات پیمانکاران را در پروژه‌های ملی و ملی استانی شده را مشخص و با مراجعه به وزارت اقتصاد این مطالبات را وصول کنند، ضمن اینکه 67 میلیارد اوراق مشارکت هرچه سریع‌تر جذب شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها تا آخر هفته جاری نام پروژه، مطالبات قطعی و  بالای 50 میلیون تومانی پیمانکاران را به سازمان اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند تا از محل اوراق مشارکت مبلغی به پیمانکاران اختصاص داده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها مطالبات زیادی از دولت دارند که مطالبات شهرداری‌ها در اوراق مدنظر قرار گیرد.

خادمی عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها مانند محیط زیست نمی‌توانند از محل اوراق مشارکت استفاده کنند که از محل نقدینگی استان به این ادارات تخصیص داده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اعتبارات سفر در لایحه بودجه 96 دیده شود، گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی شده سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در بودجه سال 96 دیده شده است.