محصولات تولیدی کهگیلویه و بویراحمد مطابق با استانداردهای اروپایی است‌

ویکتور نظراف عصر امروز در محل اتاق بازرگانی یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‎های انجام شده از طرف اتاق بازرگانی یاسوج فردا از برخی واحدهای تولیدی و کارخانجات این شهر بازدید می‎کنیم که امیدواریم همکاری دو استان امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد ایران سبب ارتقای همکاری‎های اقتصادی شود.

استاندار امسک روسیه از انعقاد تفاهم‌نامه‌های با استان کهگیلویه و بویرحمد خبر داد و افزود: این تفاهم نامه‎ها فردا شب در ضیافت شام با حضور استاندار این استان امضا و مبادله می‌شود.

نظراف با اشاره به اینکه امسک روسیه با کهگیلویه و بویراحمد نه تنها شرایط همکاری اقتصادی را دارند ابراز کرد: شرایط برای مبادله دانشجو، بخش‌های فرهنگی و آموزش و پرورش نیز فراهم است که می‌توانیم در زمینه موضوعات مختلف مورد بحث همکاری‌های بالای را ایجاد و توسعه دهیم که سبب ارتقای همکاری‌های اقتصادی دو کشور روسیه و ایران باشد.

وی عنوان کرد: سفر هیئت تجاری استان امسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سفر سال قبل هیئت این استان با هدف گسترش همکاری‌های اقتصادی دو استان و در نهایت دو کشور صورت گرفت که باید برای گسترش این همکاری‎ها اقدامات جدی و پیوسته را دنبال کنیم.

استاندار امسک روسیه خاطرنشان کرد: بازدید هیئت تجاری استان امسک روسیه به این استان سبب آشنایی بیشتر با ظرفیت‎های اقتصادی این منطقه شده و افق روشنی را در ذهن هیئت روسی ایجاد کرده است.