اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی در یاسوج

پرویز یزدانپناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اهدای عضو جوان یاسوجی و زندگی بخشیدن به شش بیمار دیگر خبر داد و گفت: مرحوم شهرام مندنی‌پور از اهالی روستای نره‌گاه از توابع شهر یاسوج به دلیل سانحه تصادف دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود که پس از تشخیص پزشکان، خانواده مهربان و نوعدوست وی با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند. 

یزدان‌پناه بیان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم شهرام مندنی‌پور تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و کلیه‌ها، کبد، پانکراس و قرنیه‌های این جوان را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شدند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی‌پور که منجر به حیات تازه شش بیمار شد، خاطر نشان کرد: این هفدهمین مورد اهدای عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بوده که اعضای بدن وی به نیازمندان اهداء می‌شود. 

یزدان‌پناه در پایان ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در این زمینه همواره پیشگام بوده‌اند، با تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی‌پور از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.