هفتمین مدافع حرم از گلستان به کاروان شهدای سوریه پیوست

علی خالقی در گفت و گو با پاسرو در خصوص هفتمین شهید مدافع حرم گلستان، اظهار داشت: شهید جاجرمی پاسدار بازنشسته و جانبار 30 درصد جنگ تحمیلی بوده که در اعزام داوطلبانه به سوریه در راه دفاع از حرم آل الله به فیض شهادت رسید.

مسئول اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه شهید غلام‌علی تولی از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس در دفاع از جبهه جهانی مقاومت برای مبارزه با تکفیری‎ها به خط مقدم زد، ادامه داد: شهید مدافع حرم در 25 خرداد 1392 در جوار حرم مطهر حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت رسید و نخستین شهید مدافع حرم از استان گلستان شد.

خالقی با بیان اینکه ایشان اصرار داشتند که می‎خواهم فردای قیامت در محضر شهدا و حضرت زینب (س) روسفید باشم، تصریح کرد: بعد از بازنشستگی چندین مرحله برای اعزام داوطلبانه به کشور سوریه در دفاع از حرم آل‎الله اصرار داشت که پس از دو ماه حضور در سوریه در بامداد جمعه 27 فروردین به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

مسئول اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه علیرضا صفرپور جاجرمی در راه دفاع از حرم آل‎البیت (ع) در کشور سوریه حوالی حلب به مقام رفیع شهادت نائل شد، افزود: این شهید مدافع حرم 52 ماه سابقه جبهه در کارنامه داشته است، 20 ماه بسیجی و 32 ماه پاسدار در زندگینامه کاری ایشان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع و استقبال با پیکر هفتمین شهید مدافع حرم استان گلستان هنوز مشخص نشده ، ابراز داشت: زمان دقیق تشییع شهید جاجرمی شهید مدافع حرم متعاقبا اعلام خواهد شد.

خالقی با بیان اینکه خدمت صادقانه و اعزام داوطلبانه برای دفاع از حرم آل‎البیت نتیجه‎اش چیزی جز عاقبت بخیری نیست، اذعان داشت: شهید صفرپور جاجرمی در یگان 60 زرهی گنبدکاووس خدمت خود را به پایان رساند.