دام کثیف پسر دانشجو برای زنان شوهردار

زنی متاهل با حضور در پلیس فتای استان گلستان راز اخاذی‌های سیاه پسر تلگرامی را فاش کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: یک سال پیش به‌طور اتفاقی با پسری در تلگرام دوست شدم. اوایل این کار فقط برای سرگرمی بود، اما نمی‌دانستم همین سرگرمی، زندگی‌ام را دچار مشکل می‌کند.

در ادامه این دوستی تلگرامی، ناخواسته به او اعتماد و درباره مشکلات زندگی‌ام درددل کردم. عکس‌های خصوصی خودم را هم برای او فرستادم.

شاکی تصریح کرد: ناگهان رفتارهایش تغییر کرد و تهدید می‌کرد اگر به او پول ندهم، عکس‌ها و اسرار زندگی‌ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند. او در این چند ماه طی چند مرتبه در خیابان‌های شهر با من قرار گذاشت و تاکنون 30 میلیون تومان پول و دو فقره چک 50 و 60 میلیونی از من گرفت. علاوه بر آن مرا تهدید به مرگ کرده و گفته اگر 110 میلیون پول نقد به او ندهم، مرا می‌کشد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان پلیس فتای استان گلستان برای دستگیری مرد اخاذ ادامه داشت تا این‌که وی چند روز پیش در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و چک‌های متعلق به شاکی نیز از خانه‌اش کشف شد.

در بازبینی رایانه و گوشی تلفن همراه او نیز عکس و اطلاعات زنان دیگری پیدا شد که ماموران احتمال می‌دهند او از زنان متاهل دیگر هم اخاذی کرده است.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی، رئیس پلیس فتای استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: متهم در بازجویی‌ها به فریب و اخاذی از زن جوان اعتراف کرده است. تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های احتمالی او ادامه دارد. افرادی که در دام او گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی استان گلستان از متهم شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند