سیلاب به ۲۵۰ واحد مسکونی در استان گلستان خسارت وارد کرد

صادقعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به خسارتهای سیلاب دیروز در استان اظهار داشت: 250 واحد مسکونی در سیل دیروز در استان گلستان آسیب دیدند و کار امدادرسانی به مردم و مسافران از همان لحظات اولیه آغاز و به مردم وسایل مورد نیاز داده شد.

وی افزود: در بخش زیرساخت هم آسیب چندانی در این بخش نداشتیم و تنها در 3 روستای شش آب، سید کلاته و باقرآباد شهرستان رامیان مشکل آب شرب وجود دارد که  با تانکر آب‌رسانی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: در بخش راه‌ها هم در همان ساعت اولیه همه راه‌ها توسط نیروهای امدادی و پلیس و راه و شهرسازی استان بازگشایی شد و مشکل بسته بودن راه‌های استان را نداریم.

وی درباره جبران خسارات به منازل مسکونی هم گفت: با تمهیدات شهرداری گرگان و قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای خسارت به واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود.

مقدم گفت: گروه‌های امدادی برای برطرف کردن مشکل برق مردم در استان مازندران امروز به این استان اعزام می‌شوند تا بتوانند در حل مشکل برق به نیروهای شرکت نیرو کمک کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: متاسفانه سیلاب دیروز سبب مرگ 3 نفر در روستای آق لر شهرستان مراوه تپه و یک نفر در روستای قزلجه شهرستان آزادشهر بر اثر صاعقه و سیلاب شد.