قلب طاها همچنان به تپش خود ادامه می دهد

به نقل از دانشجو سلام،  تیراندازی در مراسم عروسی در برخی روستاهای استان گلستان بارها منجر به حوادث ناگواری شده و  این آئین نادرست مصیبتی جانسوز برای شرکت شرکت کنندگان رقم زده است.

تیراندازی در مراسم عروسی در برخی روستاهای گلستان از رسوم سنتی و نادرستی است که تاکنون افراد زیادی را مصدوم نموده و چه عروس هایی را که به عزا تبدیل کرده است.

photo 2016-09-07 22-24-58

درست چند سال پیش در مراسم عروسی در یکی از روستاهای غرب استان، تیراندازی جان فیلمبردار جوان را گرفت و در عروسی دیگر داماد مصدوم و راهی بیمارستان شد.

این در حالی است که چند روز پیش طاها نوچمنی پسر 9 ساله در روستای سیدمیران گرگان قربانی این رسم نادرست شد و خانواده ای داغدار این فرهنگ غلط شد.

photo 2016-09-07 22-22-31

حال با این تفاسیر وقت آن نرسیده است که برای این رسوم غلط و نادرست تدبیری اندیشید تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم .

چه بسا در مراسم عروسی افرادی کم سن و سال تفنگ بدست می گیرند و فاجعه ناگواری رقم می زنند و از همه مهمتر این تفنگ ها مجوز هم ندارند!!

مسئولین مربوطه، تا کی باید خانواده هایی همانند خانواده طاها نوچمنی داغدار این بی تدبیری ها شوند و در غم از دست دادن تنها فرزند خود زانوی غم در بغل بگیرند؟!!

photo 2016-09-07 22-25-13

در ادامه گزارش فاطمه تیموری،خاله طاها نوچمنی در گفت و گو با خبرنگار ما از اهدای عضو طاها در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران خبر داد و گفت: با رضایت پدر و مادر طاها قرار شد 9 عضو طاها به بیماران در انتظار پیوند اعضاء اهدا شود.

این خاله داغدیده با چشمانی اشکبار گفت: مادر و پدر طاها در این شرایط ناگوار برای اینکه بیماران ناامید و در انتظار مرگ سلام دوباره ای به زندگی کنند اعضاء طاها را با رضایت قلبی و برای رضای خدا اهداء کردند تا قلب طاها همچنان به تپش های عاشقانه خود ادامه دهد.

 

وی افزود: 4 عضو طاها از جمله قلب، دو کلیه و کبدش در بیمارستان امام خمینی(ره) اهداء شد و هم اکنون طاها در راه بازگشت به گرگان می باشد.

تیموری گفت: مراسم تشیع طاها صبح فردا از امامزاده عبدا..(ع) گرگان انجام می شود.

در پایان پایگاه خبری تحلیلی دانشجو سلام ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدیده طاها نوچمنی از این اقدام خدا پسندانه پدر و مادری دلسوز و فداکار که با از دست دادن جگر گوشه خود زندگی دوباره ای به چند بیمار نیازمند پیوندعضو  بخشیدند به نوبه خود قدردانی و تشکر می کند، روحش شاد و یادش گرامی باد.