کلاهبردار 500 میلیاردی در داخل صندق عقب خودرو به دام افتاد

در پی شکایت تعدادی از شهروندان و مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و  استان گلستان مبنی بر اینکه فردی به فامیلی (م) با ترفند فروش خودرو، زیر قیمت بازار از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ پس از پایش‌های تخصصی و بررسی‌های میدانی ماموران نیروی انتظامی دریافتند که این متهم حرفه‌ای پس از کلاهبرداری از شهروندان به خارج از کشور متواری شده که تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند این کلاهبردار حرفه‌ای با ترفندهای مختلف وارد کشور شده است.

با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان و شناسایی محل دقیق اختفای این فرد، او را در حالی که داخل صندوق عقب یک خودرو در یک ویلا در شمال دماوند مخفی شده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این متهم حرفه‌ای در تحقیقات تخصصی پلیس به کلاهبرداری 500 میلیارد تومانی از 2 هزار و 50 نفر از شهروندان جنوب سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و گلستان اعتراف کرده است.

شنیده شده است این فرد همان سر دسته اصلی کلاه برداری در شهرهای ازادشهر - گنبد و .. می باشد که اقدام به فروش خودرو و با پرداخت سودهای بالا اقدام به کلاهبرداری در گلستان کرده بودند.

در همین راستا؛ "علیرضا ابراهیمی" نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در باب این خبر گفت: فرد مذکور توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.

گفتنی است؛ " ابراهیمی" تنها نماینده ایی بوده است که برای حمایت و پیگیری وضعیت مال باختگان استان گلستان بویژه حوزه انتخابیه خود به مقام وزارت دادگستری تذکر داده اند.