وقوع سرقت در شهرستان بندرگز ۱۱ درصد کاهش یافت

سرهنگ علی اکبر خرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال تماس تلفنی با پلیس شهرستان بندرگز 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و وقوع سرقت هم در این مدت در این شهرستان 11 درصد کاهش یافته است.

وی افزود : 3 هزار و 500 نفر در نیمه نخست امسال با سامانه فوریت‌های پلیسی تماس برقرار کردند که این امر بیانگر افزایش اعتماد مردم به عوامل ناجا است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 561 دستگاه موتورسیکلت در راستای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم در بندرگز توقیف شد.

وی همچنین ادامه داد: در 6 ماه نخست سال جاری به ارزش 3 میلیارد ریال قاچاق کالا و ارز در شهرستان بندرگز کشف و ضبط شد.

خرمی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان همه با هم برای امنیت و آرامش نامگذاری شده است، گفت: مشارکت مردم شرط اساسی استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز با بیان اینکه همدلی با پلیس امنیت آفرین است، افزود: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بهترین فرصت برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های پلیس است.

وی اظهار کرد: امنیت راهبرد و نقشه راه ماست و همه در بخش‌های مختلف باید در ایجاد امنیت در جامعه نقش ایفا کنند و هدف از برگزاری برنامه های این هفته افزایش ارتباط با مردم و حفظ این امنیت و آرامش در داخل کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: نیروی انتظامی بزرگترین سازمان اجتماعی است که در حوزه‌های مختلف انتظامی و اجتماعی فعالیت می‌کند و ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد.