جشن وحدت با حضور رئیس مجلس در گنبدکاووس برگزار می‌شود

عبدالقدیر کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و در جمع مسئولان و معتمدان شهرستان از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مردم شیعه و سنی گنبدکاووس شامگاه پنج شنبه میزبان آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: مراسم جشن هفته وحدت با حضور رئیس مجلس در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه سفر رئیس قوه مقننه اهمیت بسیاری برای شهرستان و مردم آن دارد، تصریح کرد: امیدواریم با کمک قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس بتوانیم مصوبات خوبی را در این سفر داشته باشیم.

کریمی با تشریح برنامه‌های توسعه شهرستان گنبدکاووس، ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه‎برون را از مهم‎ترین آن‏ها اعلام کرد و گفت: مردم شیعه و سنی شهرستان انتظار دارند رئیس مجلس شورای اسلامی برای تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی کمک کند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از راه آهن گرگان ـ گنبدکاووس، احداث بیمارستان 800 تختخوابی و جاده موسوم به جاده نفت که گنبدکاووس را به مرز اینچه‌برون وصل و مسافت آن را به نصف کاهش می‌دهد، به عنوان دیگر برنامه‎های توسعه شهرستان نام برد و گفت: مردم منطقه امیدوارند با سفر رئیس مجلس به شهرستان، شاهد تحول در اجرای این پروژه‌‏های زیربنایی باشند.

کریمی اظهار کرد: آئین جشن هفته وحدت پنجشنبه شب در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان و با حضور مردم و علمای شیعه و سنی منطقه برگزار می‌شود.