کارکنان شهرداری آزادشهر از عدم پرداخت حقوق چند ماهه رنج
می‌برند

حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی عصر امروز در دیدار نخبگان علمی و فرهنگی و مدیران شهرستان آزادشهر با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهیدان کشور، ما را از شرمندگی نجات دادند. 

وی با قدردانی از برگزاری این جلسه با حضور مردم و مدیران شهرستان و استانی افزود: نااهلان، کور خواندن بین ما مسلمانان گروه خورده است. 

امام جمعه ‌آزادشهر با اشاره به حضور لاریجانی در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: شهرستان آزادشهر در‌ مسیر راه مشهد مقدس قرار دارد و این موضوع سبب شده، که مردم این شهرستان با دیگر شهرهای استان سراسر معنویت شود.

وی اظهار داشت: در کنار امام زاده‌گان که قدمت طولانی دارد سایت بازیافت زباله ایجاد شده که این امر سبب شده، که زائران امام رضا(ع) و هم مردم شهر گلایه‌مند شوند.

امام جمعه ‌آزادشهر تصریح کرد: نیاز است که با توجه به اراضی کشاورزی مناسب در این منطقه، این سایت بازیافت به منطقه‌ای دیگر منتقل شود.

‌شهابی درباره وضعیت کارکنان شهرداری گفت: متاسفانه بودجه و اعتبار خاصی وجود ندارد و کارکنان شهرداری از حقوق ناچیز یا عدم پرداخت حقوق چند ماهه رنج می‌برند که نیاز است بودجه خاصی تخصص یابد.

حبیب شفائی نوده فرماندار آزادشهر هم در این دیدار با تاکید اهمیت خدمت خالصانه به مردم اظهار کرد: امام جعفرصادق(ع) فرمود "ای مردم طوری زندگی کنید که مایع زینت و افتخار باشید".