۱۰ دانش‌آموز مسموم شده در مدرسه شبانه‌روزی گالیکش سالم
هستند

مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گالیکش درباره حادثه اخیر دانش‌آموزان اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته یک دانش‌آموز مقطع 10 مدرسه شبانه‎روزی شهید فرامرزی روستای قلی‎تپه، از کنجکاوی و شیطنت به همکلاسی‌های خود پیشنهاد می‎کند که با مصرف قرص کلوروزپام شب بیدار و برای امتحان آماده شوند.

وی افزود: تعدادی از این قرص‎ها را در پارچ حاوی شربت حل کرده و پس از ساعت خاموشی برای مصرف مهیا می‎کند و برای اینکه دیگر دوستان مصرف کنند و ترسی نداشته باشند چند لیوان مصرف می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گالیکش تصریح کرد: پس از مصرف به علت مصرف بالا به حالت خواب آلودگی و خواب می‌رود که دیگر همکلاسی‌ها سریع این اتفاق را به سرپرست خوابگاه اطلاع و دانش‌آموز به درمانگاه منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: به تشیخص پزشک، معده این دانش‌آموز به علت آرامش بخش بودن دارو شستشو داده شده و دیگر دانش‌آموزان که کمتر مصرف کرده بودند تنها حالت خواب آلودگی داشته و فردای آن روز وضعیت سلامتی‌شان رو بهبود رفت.

وی اظهار کرد: حوزه حراست، سلامت و پزشک معالج در جریان قرار گرفتند و همه صحت سلامتی 10 دانش آموز را تایید کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گالیکش اظهار کرد: تذکرات لازم به سرپرست خوابگاه و مدیر مدرسه داده شد تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی درباره شایعات مطرح شده و اخبار منتشر شده در این باره اظهار داشت: درج خبر در هر مقطعی باید انجام شود اما از خبرنگاران تقاضا داریم برای استقبال مردم از نشریات یا سایت خود از درج خبر کذب یا عنوان شاخ و برگ دروغ به خبر بپرهیزند و تا صحت و سقم خبر تائید نشده آن را درج نکنند و رسالت خبرنگار درج خبر صادقانه همراه با دقت و سرعت است.