سیدجلال حسینی سرمربی ملوان انزلی می‌شود؟

یکی از مشکلات بزرگ رضا درویش و باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان به اتمام رسیده است. گئورگی گولسیانی ، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و سعید صادقی ۵ بازیکنی به شمار می‌روند که قرارداد آنها با پرسپولیس به اتمام رسیده است.

درهمین ارتباط با پایان رأفت تماس گرفتیم و گفت: یکی از علامت سؤال‌های بزرگ برای من عقد قرارداد یک‌ساله با سعید صادقی بوده است. او در لیگ بیست و یکم بسیار خوب ظاهر شد و ۱۴ پاس گل داد اما اینجا باشگاه پرسپولیس است. شاید پیشنهادات زیادی حتی از استقلال داشته ولی نباید با او یک‌ساله می‌بستند. مشخص است بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند، بیشتر دیده شده و مشتری پیدا می‌کند. بنابراین معتقدم باید با او سه ساله می‌بستند تا امروز دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: اینکه با سعید صادقی ۲۸ ساله یکساله قرارداد بسته اند توجیهی ندارد. شما با بازیکن ۳۵ یا ۳۶ ساله قرارداد یک‌ساله امضا می‌کنید. همین الان مدیربرنامه سعید صادقی را من نمی‌شناسم اما بعید می‌دانم اجازه دهد این بازیکن با رقم قبلی یا شرایطی آسان در پرسپولیس بماند درصورتی که اگر این بازیکن قرارداد ۳ ساله داشت دیگر این مسائل به وجود نمی‌آمد.

 

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن اشاره به ۴ بازیکن دیگر خاطرنشان کرد: گئورگی گولسیانی، عیسی آل کثیر، میلاد سرلک و امید عالیشاه هم مثل سعید صادقی بازیکنان تأثیرگذاری هستند که باید حفظ شوند. این بازیکنان کمک کردند پرسپولیس قهرمان شود و حدود ۵۰ درصد تیم پرسپولیس و نفرات اصلی الان می‌خواهند بروند! مطمئن هستم پیدا کردن جایگزین برای این نفرات اصلا کار راحتی نیست. یحیی گل محمدی درصورت جدایی این ۵ بازیکن با چالش بزرگی مواجه می‌شود.

پرچم پرسپولیس

پایان رأفت درخصوص اختلاف علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: در اینکه علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیاست شکی نیست. او تأثیر بزرگی در موفقیت و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی داشت و من نمی‌دانم چه مشکلی به وجود آمده است. در خبرها شنیدم از لیگ عربستان پیشنهاد دارد اما می‌دانم با پرسپولیس قرارداد دارد. این مشکل باید حل شود چرا که به اعتقاد من، هم پرسپولیس و هم علیرضا بیرانوند به یکدیگر کمک کردند تا فصل فوق العاده‌ای برای دو طرف رقم بخورد. امیدوارم این موضوع دوستانه حل شده و علیرضا بیرانوند فصل آینده هم در پرسپولیس بماند و به موفقیت و قهرمانی این تیم کمک کند.

مهاجم سابق پرسپولیس و ملوان در خصوص شایعات اخیر مبنی براحتمال سرمربیگری سید جلال حسینی نیز تصریح کرد: برخلاف اظهار نظر برخی دوستان من معتقدم سرمربیگری در ملوان انزلی اصلا برای سید جلال حسینی زود نیست. او تجربه زیادی در لیگ برتر داشته و پرافتخارترین بازیکن در این رقابت‌هاست. از ملوان انزلی شروع کرد و پله پله بالا رفت تا به بازوبند کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس رسید. سید جلال حسینی آن قدر اعتبار دارد که سرمربی ملوان شود و نباید از این مسئولیت بترسد اما به شرط آن که در انتخاب دستیارانش دقت لازم را به خرج دهد.