عشق دیوید بکهام و ویکتوریا به عطر بدل شد!

ویکتوریا بکام در صفحه اینستاگرام خود از جدیدترین عطر ش از سری «ویکتوریا بکام بیوتی» رونمایی کرد. در تولید این عطر با نام «پورتوفینو ۹۷» از رابطه عاشقانه‌ ویکتوریا با دیوید بکام الهام گرفته شده است.

این زوج اولین سفر خود را در سال ۱۹۹۷ به منطقه زیبای پورتوفینو در ایتالیا انجام دادند، و دو سال بعد ازدواج کردند. در بیانیه «ویکتوریا بکام بیوتی» در مورد این عطر آمده است: «بر پایه خاطرات شخصی ویکتوریا بکام، هر عطری نت‌های یک دوره خاص از زندگی او را انتشار می‌دهد و تاثیری در خاطرات جمعی ما می‌گذارد.»

ویکتوریا، خواننده سابق گروه اسپایس‌گرلز، برند مد خود را در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۱۹ با ویکتوریا بکام بیوتی شروع به فروش محصولات آرایشی کرد.

به تازگی تیزر مستند دیوید و ویکتوریا بکام منتشر شد و هواداران مشتاقانه در انتظار پخش مستند در تاریخ ۴ اکتبر هستند.

این زوج دوست‌داشتنی در مورد نحوه آشنایی با یکدیگر هم صحبت کردند و ویکتوریا از دلیل انتخاب دیوید به عنوان همسر آینده‌اش حرف زد.

 
 

دیوید و ویکتوریا در مسابقه خیریه فوتبال در سال ۱۹۹۷ با هم ملاقات کردند و از همان نگاه اول عاشق یکدیگر شدند. ویکتوریا می‌گوید: «برای این به تماشای بازی‌ها می‌رفتم تا دیوید را ببینم.»

عشق دیوید بکهام و ویکتوریا به عطر بدل شد!

او اعتراف کرد که وقتی دیوید را بعد از مسابقه در سالن استراحت بازیکنان منچستریونایتد دید، توجهش به او معطوف شد زیرا او در کنار والدینش ایستاده بود و به وضوح مشخص بود که مرد خانواده است.

او گفت: «وقتی او را در سالن فوتبال دیدم، همه فوتبالیست‌های دیگر در بار بودند و او ایستاده بود و با پدر و مادرش صحبت می‌کرد و من به خانواده‌ام بسیار نزدیک هستم برای همین این خصوصیت او را دوست داشتم.»

دیوید در مورد اولین ملاقاتش با ویکتوریا گفت: «به او علاقه داشتم.» ویکتوریا هم گفت: «به او علاقه داشتم. به همین سادگی.» این زوج دو سال بعد در سال ۱۹۹۹ در قلعه‌ای خارج از دوبلین ازدواج کردند و ۲۴ سال می‌شود که با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنند و چهار فرزند دارند.

ساندرا، مادر دیوید، نگران بود که رابطه او با خواننده اسپایس‌گرلز بر حرفه فوتبالش تاثیر بگذارد. در تیزر این مستند می‌بینیم که علاوه بر دیوید و ویکتوریا، والدین دیوید، سرالکس فرگوسن، گری نویل و ریو فردیناند هم حضور دارند و در مورد دیوید بکام صحبت می‌کنند.

این مستند از ابتدای زندگی معمولی دیوید بکام تا رسیدن به دوران باشکوهش در منچستریونایتد و رئال مادرید و دنیای پر زرق و برق فعلی‌اش، همچنین صحنه‌های شیرین حضور در کنار فرزندانش و بخش‌هایی از ویدئوی عروسی‌اش با ویکتوریا بکام را به نمایش می‌گذارد.

او در مورد روزهای سخت فصل ۱۹۹۹-۱۹۹۸ حرف می‌زند و از تهدیدهایی که دریافت می‌کرد و رفتار خشن برخی هواداران پرده برمی‌دارد. او همچنین از خاطرات جالبی که با سرالکس داشت صحبت می‌کند و اتفاقاتی که شاید بعد از سال‌ها به دست فراموشی سپرده شده را بازگو می‌کند.