عاشقانه‌ای تازه کاپیتان سید محمد موسوی

در روزهای اخیر سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با قهرمانی در بازی های آسیایی هانگژو چین توانست لقب پرافتخار ترین بازیکن ایران در این مسابقات را کسب کند.

کاپیتان محبوب والیبال ایران که چندی پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود مدتی است با تقاضای مسئولان فدراسیون بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشته است.

البته موسوی در تمام این سال ها از ستاره های مطرح والیبال ایران بوده و بارها در مسابقات قهرمانی جهان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است.

در همین راستا حالا این بازیکن مطرح والیبال با منتشر کردن تصویری احساسی در اینستاگرام اش برای فرزندان اش ابراز دلتنگی کرده است.

موسوی که به ندرت تصاویر شخصی و خانوادگی از خودش در فضای مجازی منتشر می کند در این استوری با نمایش تصویر دو پسرش به خانواده جذاب اش ابراز احساسات کرده است.

عاشقانه‌ای تازه کاپیتان سید محمد موسوی

علت غیبت کاپیتان ایران برابر ایتالیا: محرومیت!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران دیدار مقابل ایتالیا را از دست داد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 20 امشب در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف ایتالیا می‌رود.

کمیته برگزاری این مسابقات در آستانه دیدار ایران و ایتالیا، سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به دلیل اعتراضات به داوری در مسابقه مقابل جمهوری چک یک جلسه محروم کرد، بنابراین این بازیکن دیدار با ایتالیا را از دست داد.

همچنین یاناس ویچیچ کمک مربی و بدنساز تیم ملی والیبال ایران تذکر از این کمیته گرفت و در صورت تکرار وی نیز محروم می‌شود.

دیدار دو تیم ایران و جمهوری چک که روز چهارشنبه 12 مهرماه برگزار شد با اشتاباهات داوری همراه بود که سید محمد موسوی به عنوان کاپیتان اعتراض‌هایی نسبت به این موضوع داشت.