لقب خیره‌ کننده‌ای که رسول خادم برای کریم باقری انتخاب کرد

گفته های اخیر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره کریم باقری مربی سابق سرخ پوشان و نحوه جدایی اش از باشگاه جنجال زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

چرا که درویش در مصاحبه ای مدعی شد کریم باقری خودش تمایلی به ادامه کار در نیمکت پرسپولیس نداشت و دوست داشت دنبال کارهای اقتصادی برود.

البته پس از این اظهار نظر درویش کریم باقری در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها ضمن تکذیب گفته‌های مدیر عامل پرسپولیس او را به دروغگویی متهم کرد.

لقب خیره‌ کننده‌ای که رسول خادم برای کریم باقری انتخاب کرد

همین عوامل سبب شده که حالا اغلب چهره های مشهور با انتشار پیام هایی حمایتی در فضای مجازی در جنجال درویش و کریم باقری از ستاره قدیمی تیم ملی دفاع کنند.

در همین خصوص اکنون رسول خادم قهرمان پیشین کشتی جهان با انتشار پیام خاصی در اینستاگرام اش لقب جالبی برای کریم باقری استفاده کرده و او را سربلند تاریخ دانسته است.

همچنین او در بخشی از این استوری حمایتی از کلمه معنادار آزادگی در دفاع از کاپیتان سابق پرسپولیس استفاده کرده است.

سنگ تمام اینستاگرامی رضا شاهرودی برای کریم باقری

به گزارش وقت صبح، مصاحبه امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران باعث جنجال گسترده ای در فضای مجازی شده است.

چرا که درویش درباره وضعیت فعلی کریم باقری گفته بود او خودش تمایل آنچنانی به ادامه کار نداشت و دوست نداشت دنبال کارهای اقتصای برود.

پس از این اظهار نظر جنجالی درویش بود که مربی سابق پرسپولیس ضمن تکذیب گفته‌های مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه ای علیه او اعلام کرد که آقای درویش حقیقت را بگویید، دروغ گفتن اصلا خوب نیست.

همچنین ستاره قدیمی تیم ملی فوتبال در گفته های اش تاکید کرد که پس از پایان کارش در پرسپولیس هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد گرفته نشده است.

در همین رابطه حالا اغلب چهره های مشهور سرخ پوشان با انتشار مطالبی حمایتی در فضای مجازی به دفاع از کریم باقری چهره محبوب و سابق پرسپولیس پرداخته اند.

در همین خصوص حالا رضا شاهرودی هافبک پیشین پرسپولیس با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش از رفیق و همبازی سابق اش حمایتی تمام عیار کرده است.

همچنین او در بخشی از این استوری جالب توجه با استفاده از هشتگ یحیی باید بماند از سرمربی سرخ پوشان نیز حمایت کرده است.