این که بازیگران در کار گریمور دخالت می کنند را تایید نمی کنم

فریبا نادری بازیگر تلویزیون و سینما درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: بعد از سریال "تنها در تهران" کاری را قبول نکرده ام، پیشنهاداتی شده است اما مرا جذب نکرده است.

وی افزود: "تنها در تهران" سریالی اپیزودیک با موضوع اجتماعی است که از تلویزیون پخش شد و مردم نیز استقبال خوبی از کل اپیزودهای آن داشتند.

این بازیگر درباره وضعیت تولیدات در تلویزیون و سینما اظهار کرد: آثار زیادی در حال تولید است و شاهد وضعیت خوبی هستیم. موضوع مالی در تولیدات مرتفع شده و رونق خوبی شکل گرفته است. درباره سینما نیز با توجه به این که بیشتر در تلویزیون حضور دارم اطلاعی از فضای آن ندارم و نمی توانم در این باره صحبت کنم.

نادری به ارتباط بازیگر و نقش در موفقیت یک اثر اشاره و بیان کرد: وقتی بازیگری برای ایفای یک نقش توانمند در جای درستی قرار گرفته و نقش متناسب با حضور باشد بدون شک می تواند به موفقیت یک اثر کمک کند.

وی درباره تعهد بازیگران به گریم در نقش ها خاطرنشان کرد:  بسیاری از آثاری که بازیگران بازی می کنند رئال است، گریم عجیبی نیاز ندارد و بیشتر متعادل سازی است و سخت نیست تا در روند نقش تاثیر بگذارد اما در آثار فانتزی قطعا گریم متفاوت نیاز است. این که بازیگران به گریم تعهد ندارند و در کار گریمور دخالت می کنند را تایید نمی کنم.