پست گیلان "دستگاه برگزیده " استانی در جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، عصر روز چهارشنبه 27 مهر ماه، جشنواره استانی شهید رجایی با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن غدیر استانداری برگزار و از مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های برگزیده در این جشنواره تجلیل و قدردانی شد.

در این تقدیرنامه آمده:

جناب آقای محمد حسین هوشنگی

مدیرکل محترم پست استان گیلان

کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های پیشرفت و رفاه ملت هاست و لازمه نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد می باشد.

با توجه به این براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1400 ، به عنوان " دستگاه برگزیده" شناخته و مرفی شده اید لذا ، به منظور ارج گذاری و تکریم "خدمت صادقانه و موثر" در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از جناب عالی و کارکنان ارجمند و خدوم آن دستگاه در جشنواره شهید رجایی   "قدردانی " می نمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری» درراستای تحقق آرمان های نظام مقدس اسلامی و خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان گیلان، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

                                                                                       اسدالله عباسی

                                                        استاندار گیلان و رییس جشنواره استانی شهید رجایی